Biz SMS Camp, ediția a 9-a


IMG_20150703_124427~3

Am făcut-o și pe asta, mai mult împinsă de la spate de prieteni și mânată de curiozitate. Buzz-ul din online al edițiilor trecute și-a spus cuvântul. Mă gândeam eu că n-are cum să fie așa rău: Marta și echipa de la Biz au făcut de când lumea ca lucrurile să fie la înălțime, și-n plus, știam că am să mă revăd cu o grămadă de oameni cunoscuți.

Cu atât mai mare a fost surpriza, cu cât toate așteptările mele au fost depășite. Hotărât lucru, a fost prima ediție pentru mine, dar nu și ultima. E un microb care te prinde și n-ai cum să înțelegi exact cum e și de ce vei vrea să revii, decât dacă participi la cel puțin o ediție. Acum pot înțelege de ce sunt participanți care n-au ratat absolut nicio tabără SMS Biz.

Despre ce e Biz SMS Camp?

Pentru cei care încă n-au ajuns în tabără, după cum îi spune și numele, proiectul ăsta este despre Social Media și specialiștii ei. Cu multe alte layere peste.  Vei avea ocazia să cunoști mai îndeaproape clienți, agenții și bloggeri, să afli sau să sedimentezi ce înseamnă Social Media și de ce avem cu toții atâta nevoie de ea, vei avea parte de o experiență completă, integrată, în jurul acestui fenomen: informații noi -> conferințe -> training-uri -> workshopuri -> networking. Și nu în ultimul rând, fun, fun, fun. O experiență completă de învățare, până la urmă. O experiență cu și despre oameni, căci da, dacă ar trebui să mă limitez la trei cuvinte despre tabăra asta, aș spune: despre oameni faini.

tabara 2

Ediția din această vară, cea cu numărul 9, a reunit aproape 100 de specialiști. Mă știam deja cu jumătate dintre ei, dar acum am avut ocazia să descurc și mai mult ițele relațiilor. Se aude în piață 🙂 că a fost una dintre cele mai reușite ediții. Nu pot să nu mă întreb ce mai urmează, categoric încă nu am ieșit din mood-ul de tabără, nu mă mai satur de poze, de filme, de discuții, de prieteni noi. Amintiri de neuitat, lecții bine învățate. Și multă bere neagră :). Ne vedem la iarnă, oameni dragi, felicitări pentru tot ce ați reușit să faceți!

Vă las la final cu 3 interviuri despre cum este această experiență, despre tendințe, despre realități, la Vali, și nu în ultimul rând, o esență de articol la Marta, despre care sunt greșelile clienților, ale agențiilor, dar și ale bloggerilor în Social Media, ca rezultat direct al discuțiilor din tabără. Iar detalii despre ediția din iarnă găsiți aici.

One thought on “Biz SMS Camp, ediția a 9-a

Leave a comment