Încă o dată


Știu că se poate, prin urmare vă cer ajutorul încă o dată. Nu e (doar) o nouă campanie umanitară, de data asta e ceva personal. Dar asta doar dintr-un context ciudat, o dorință anume de a merge într-o anumită direcție, nu pentru că aș fi pățit eu ceva. Nu mi-a pus nimeni în brațe această campanie. Nu mi-ar cerut nimeni ajutorul, e un gest pe care vreau și pot să-l fac, pur și simplu. Și se pare că nu doar eu.

Așadar, pe 30 noiembrie 2014 vom merge la Complexul Social Floare Roșie din București, sector 6, pentru a bucura niște oameni. Niște oameni bătrâni care se bucură ușor, dar care au în același timp foarte puține motive de bucurie. Vom merge să le gătim și să luam prânzul împreună. Pur și simplu.

Sunt mulți actori implicați, o să le mulțumesc fiecăruia în parte când o să fie momentul, deocamdată vă spun că-s toți bloggeri și oameni de comunicare și că n-au ezitat o secundă să se implice. În plus de toată această forță, proiectul are sprijinul Fundației Comunitare București, Taste Learners (prin Viorel Copolovici pe care de abia aștept să-l văd la treabă) și al trupei de teatru Improvisneyland.

Și pentru ca orice campanie umanitară să se întâmple, pornesc astăzi o campanie de strângere de fonduri. Aveți mai jos datele, iată ăsta este ajutorul pe care vi-l cer. Banii vor fi folosiți strict pentru alimente (pe care le vom găti la fața locului) și vor fi gestionați direct de Fundația Comunitară București. Va exista și o licitație prin Talcioc Urban (mulțam, Delia), revin cu informații pe parcurs. Ce rămâne, dacă rămâne, se va transforma în produse de folosință îndelungată pe care le vom dona centrului. Cu mulțumiri, sunt aici pentru orice detalii.

Nu-s fan citate, dar ăsta e unul care-mi place și care mă urmărește des. Vi-l las, e potrivit în context.

”Remember, if you ever need a helping hand, you will find one at the end of each of your arms. As you grow older, you will discover that you have two hands, one for helping yourself and the other for helping others. (Sam Levenson)

LE: Avem sprijinul celor de la Lidl România, care au decis să aleagă înțelept. Mulțumim!

banner campanie general