Coincidență


Nu cred în coincidențe, sumbre sau mai puțin sumbre, nu cred în destin decât în ăla pe care mi-l fac singură, la fel cum nu cred nici în altă viață în afara de asta singură pe care-o trăiesc. Și nici nu citesc cred articole de genul ăstuia, cu tot respectul meu pentru Cabral. S-a întâmplat să mă atragă azi titlul suficient de tare încăt să dau click. Ciudată coincidență în care în continuare nu vreau să cred. Dar mi s-a întâmplat fix la fel, când a murit mama. Am păzit-o o zi întreagă la spital și când am cerut o scurtă pauză pentru hunii tare mici pe-atunci, s-a dus. A murit în următoarele 15 minute. And so I wonder today. Și mi-e dor neîntrerupt.

Leave a Reply

