Despre History hackers, pe larg


V-am promis că revin cu detalii, așadar iată: zic să profitați de vacanța copiilor și să încercați experiența asta. Noi am fost acum o săptămână și ceva și n-a fost degeaba. Sigur, m-au boscorodit hunii că i-am luat de lângă laptop, dar fix asta era ideea și la final mi-au dat dreptate.

History Hackers este o expoziție interactivă pentru copii despre istoria Egiptului. O găsiți la Gabroveni și vă pot spune că e destul de interactivă. Mi-ar fi plăcut să fie un pic mai mare toată zona, dar e totuși o expoziție, nu un muzeu. Când am fost noi era cam gol (mai țineți minte sâmbăta aia în care a nins în București?), așa că am avut parte și de ghid personal (o drăguță, mai că aș fi luat-o acasă). Hunii au făcut puzzle din zeița Bastet, au urcat pe scaunul lui Tutankamon, au vizitat mormântul faraonului Sennedjem, apoi au participat la câteva ateliere. N-au vrut să se costumeze, n-au avut răbdare nici să facă o amuletă, nici să mărgelească (cu mine nu seamănă, e clar), dar le-a plăcut la atelierul de hieroglife și la cel despre mumii. Apropo de care, știați că singurul organ care nu se scoate înainte de mumificare este inima? Sau că trupul rămas aproape gol pe interior se spală de 70 de ori înaintea ritualului final?

Mai multe direct de la fața locului, expoziția este deschisă până pe 30 decembrie.

Poze pe aici.

IMG_20141025_114956

4 thoughts on “Despre History hackers, pe larg

Leave a Reply

