Movie experience: Free Birds


In vacanta de Craciun, printre altele, am reusit sa ajungem si la film. N-am vazut Frozen asa cum mi-as fi dorit, intrucat hunii au hotarat ca nu e pentru ei, ci Free birds, o comedioara simpatica, dupa cum ii spune numele, cu niste pasari. Mai exact, cu niste curcani. Liberi, se-ntelege. Mai multe detalii ne da Cinemagia (de unde am si pozele).

free-birds-241361l-imagine

Nu despre film vreau sa notez insa, ci despre huni, pentru care a fost primul film vazut cap-coada la cinematograf. Si al patrulea, cred, din toata vietisoara lor de huni. Bineee, recunosc, in ultimele 2 minute de film m-a intrebat Edi cat mai dureaza, dar nu se pune… 🙂

Urmatorul: Pe urmele dinozaurilor. Hunii au vazut trailerul si sunt incantati. Iar eu vroiam sa-l vad dinainte sa vizionez trailerul. (cred ca am avut o copilarie mult prea lipsita de dinozauri…:D)

walking-with-dinosaurs-881587l-imagine

 

 

One thought on “Movie experience: Free Birds

Leave a comment