Jurnal de huni, la 5 ani si 3 luni


E timpul, n-am mai scris demult un astfel de post, cu statistice de memorat si rememorat peste vremi. Ce mai fac hunii:

–          Cresc. Ca Fat Frumos :). Au ajuns la inimaginabila greutate de 17.5 kg, la vreo 110 cm. Si nu mai sunt atat de pretentiosi la mancare.

–          Se bat. Uneori se lasa cu sange. Inima-mi nu stiu cat o sa mai reziste.

–          Se iubesc. Intre doua-trei batai, se joaca tare fain si intotdeauna isi iau apararea unul altuia, in fata necunoscutilor.

–          Se parasc. Nu stiu exact de unde, dar si asta e la ordinea zilei

–          Practica co-sleeping-ul. Inca J. Mai ales Edi, care e nelipsit din patul mare noapte de noapte. Robi vine si el spre dimineata, desi nu in fiecare zi. In continuare nu adorm singuri.

–          Sunt (aproape) capabili sa spuna poezii si cantecele. Nu ma intereseaza.

–          Au prins cateva cuvinte in engleza si par ca se pricep la atamatica matematica :).

–          Stiu sa foloseasca laptop-ul si mai nou, tableta, dar prefera, in continuare, jocurile cu lego, masinutele si activitatile de bricolat.

–          Cunosc aproape toate literele si pe unele le pot chiar scrie/desena. Si apropos de desene, operele lor de arta incep intr-un final sa prinda contur si sens.

–          Se joaca. Impreuna. Chiar daca inevitabil sfarsesc prin a se certa/bate, se joaca fain si din ce in ce mai des impreuna. Am dimineti in care pot sa zabovesc in pat, desi ei s-au trezit, am weekend-uri cu somn la pranz, desi ei nu mai dorm la pranz de vreo juma’ de an.

–          Cum spuneam, au renuntat la somnul de pranz.

–          Au renuntat si la olite, pe care nu le-am aruncat inca, pentru situatii de maxima urgenta le tin, desi nu le-au mai folosit de mai bine de jumatate de an.

–          In continuare Robi e fan pictat – si orice alte activitati relativ artistice sau care presupun rabdare si migdala. Ciudat insa, sunt jocuri pe tableta/laptop care-i pun rabarea la incercare si la care se da batut usor.

–          Edi e fan inrait al jocurilor pe calculator. N-ar manca, n-ar dormi, daca l-as lasa toata ziua in fata laptopului. Iar tableta o stapaneste deja mai bine decat mine, si de abia le-au primit de Craciun…

–          In continuare, Edi e relativ in umbra lui Robi, nu face aproape nicio miscare fara el si de cele mai multe ori face fix ce face fratica…

Una peste alta, hunii cresc frumos si al dracului de repede. Stanga Robi, dreapta Edi, cum privesti poza de mai jos :).

DSC_5103

4 thoughts on “Jurnal de huni, la 5 ani si 3 luni

  1. Cu uimire privesc hunişorii ! Dacă îmi dai ADRESA le trimit noua mea carte POEZII PENTRU CEI MICI. Cartea s-a bucurat de oarecare succes, deşi editura i-a pus un preţ mare comparativ cu altele din aceeaşi categorie, şi a fost pe primul loc în topul celor mai bine vândute cărţi la ediţia din anul acesta a Târgului de carte Gaudeamus, la categoria literatură pentru copii.
    Am trecut peste tot felul de evenimente care mi-au răpit mult timp şi nu am mai putut ajunge pe blogurile cândva partenere, dar pe hunişori cândva fani ai poezioarelor mele, nu i-am uitat.

    • Draga noastra!
      Mesajul tau mi-a inseninat ziua! Iti multumesc pentru cuvintele frumoase, nu-ti cere scuze, te inteleg perfect, nici eu n-am mai ajuns atat de des sa-i citesc pe altii, doar franturi… e de inteles.
      Cu nerabdare astept cartea si inca o data imi pare rau ca n-am ajuns la lansare. Poate la urmatoarea 🙂
      Adresa mea mai jos: luminitamalanca@yahoo.com

      Cu drag,
      Luminita

Leave a Reply

