Retrospectiva


2013 a fost pentru mine un an frumos, care s-a incheiat si mai frumos, cu o serie de crafts specifice Craciunului. Poate o sa revin catre ele luna aceasta, chiar daca off season, caci merita mentionate in jurnal.

Cat despre 2013 vs 2012: am o singura concluzie, pentru care am cateva argumente mai jos: a fost cu siguranta un an mai bun, un an bun de fapt, ce a stat sub semnul dezvoltarii, pe toate planurile. Agitat si plin, asa cum imi place:

  • Am cunoscut oameni (buni) noi
  • Am vizitat/vazut locuri noi
  • Am experimentat
  • Am invatat lucruri noi, pe care le si pun in practica
  • Am descoperit pasiuni noi
  • M-am redescoperit partial pe mine
  • Am fost, Doamne ajuta!, sanatosi si fara incercari din acest punct de vedere
  • Am trait (and keep on going) experiente uimitoare alaturi de huni.

Pentru 2014 imi doresc curaj (era pe lista si anul trecut si iata ca n-a stricat) si sanatate. Un an fabulos va doresc, din partea mea si a hunilor! 🙂

DSC_5103

One thought on “Retrospectiva

Leave a Reply

