Atelierele Xperiment, marca DaVinci Learning


Imi doream foarte mult sa ajung la atelirele Xperiment ale celor de la DaVinci Learning, asadar am imbarcat hunii in masina bunicului pe 4 iunie si dusi am fost. Am regretat insa enorm ca am batut atata drum (fata de noi, locatia e in cealalta parte a orasului), intrucat, desi ideea e faina, organizarea a lasat foarte mult de dorit.

Se intampla inca, pana pe 30 iunie, la Baneasa Shopping Center, etaj 1, sala Imagika, din Grand Cinema Digiplex. Suprafata relativ mica, atelier relativ sarac, vreo 15 zone de experimente cred. Sau ma rog, e sarac fata de ce-mi imaginam eu. Si cel mai important, era acolo un nene, cand am fost noi, care ne-a spus un “Buna ziua” plictisit, ne-a pus in brate un Cd si niste pliante si cam atat la capitolul explicatii… Mi-ar fi placut sa fie acolo un cineva care sa tina copiii ‘in priza’, sa ii faca sa-si doreasca sa vada lucrurile de acolo, sa le explice, sa le citeasca informatiile de pe panouri… Aveam o parere mai buna despre programele DaVinci pentru copii, conceptul in sine mi se pare foarte fain, insa de data asta au dat-o in bara. Si sincer, m-am saturat ca de atatea ori criteriile economice, cele strict legate de profit si logistica sa primeze in fata copiilor!

Singurele zone apreciate de huni au fost 3: Canalele, Creaza o Fanta, Jetul cu aer. Primele doua strict pentru balaceala in apa, iar cea din urma pentru ca au fost foarte incantati de mingea impinsa sau sustinuta de jetul de aer. Magie, nu alta. Acolo au petrecut cel mai mult timp, iar toata vizita a durat cam 20 de minute, cel mult.

Mai multe detalii despre fiecare experiment in parte, frumos ambalat:), aici.

Inca o parere aici, ca sa vedeti ca difera lucrurile, in functie de fiecare persoana in parte, nah, poate pur si simplu nu e pentru mine treaba asta :). Dar zic sa fiu obiectiva, sa va ofer toate informatiile inainte de a lua o decizie. Corecta. :).

Si pozele, desigur.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 thoughts on “Atelierele Xperiment, marca DaVinci Learning

  1. Luminita, pana la urma nu l-am mai luat pe S., si ne-am intors acasa in aceeasi zi. Dar ramasesem hotarata pe Antipa. Poate intr-o zi ajungem si acolo 🙂

  2. Lumi, spune-mi te rog, cat costa intrarea la un atelier? Sau se plateste pentru intrarea la gramada si isi aleg copiii ce vor? Merci

    • elena, intrarea este libera, se pot face toate experimentele. e practic un spatiu in care se afla toate, si copiii se plimba pe la fiecare.
      pup

  3. Pertinenta observatia apropo de “impachetarea” lucrurilor. Ce mult conteaza povestea pe care cineva o poate spune copiilor cand le arata ceva! Sau macar un bun-venit din suflet si o explicatie umana, dincolo de pliante.

    E bine ca exista initiativa deja, se poate si mai bine la o a 2-a incercare 😉

    • la cat succes a avut prima incercare si al cat costa chiria intr-o astfel de locatie, mi-e teama ca nu va mai fi nici macar a doua incercare… pacat. 😦

Leave a comment