Campania impotriva traficului de persoane, la Constanta


Campania impotriva traficului de persoane, organizata de fundatia Centrul Parteneriat pentru Egalitate merge mai departe. V-am mai povestit despre ea in cateva randuri. Daca sunteti din Constanta sau aveti pur si simplu drum spre mare, va invit sa zaboviti cateva minute sambata, 23 iunie, incepand cu ora 11.00, in Tomis Mall. Va invit sa vedeti expozitia de tablouri realizate chiar de victime ale traficului de persoane. Va invit sa le cititi marturiile, sa le aflati durerile. Va invit sa reflectati. Si sa dati mai departe!

Cateva dintre declaratiile fetelor, mai jos:

***

Aveam 12 ani. Rămăsesem eu cu fratele mai mic. Aduceam lemne în casa, să nu murim de frig. Si ne duceam în fiecare zi la munca, pe ger, pe frig, sa avem ce manca. Ca sa aduc bani in casa mai lipseam şi de la şcoală.

***

Eu nu am crescut înconjurată de iubire. Parintii mei se certau tot timpul.

Întotdeauna mă ascundeam, încercam să evadez… au fost situaţii cand tatăl meu o lovea pe mama.

***

Pe drum sotul a primit nişte telefoane…Si mi-a spus „Lasă fata acasă, machiază-te că mergem până în parc.”

Era un câmp şi acolo am văzut că cineva i-a dat o sumă de bani. Apoi a venit la mine şi mi-a spus „Stai cuminte, să nu zici nimic, să nu ţipi.”

„Păi de ce să nu ţip?”

„Pentru că te-am vândut ”

„Cum m-ai vândut…?”

***

Prietenia s-a dovedit a fi falsă. Am fost traficată… Iubitul meu mi-a zis: „Trebuie să faci prostituţie!”

***

Mi-a spus: „Tu mergi cu mine, că eşti obligată să faci bani pentru mine. Tu eşti sclava mea!”

***

Abia acolo mi s-a spus exact despre ce e voba… Tot timpul eram supravegheată, nu mă scoteau afară absolut deloc şi îmi dădeau tot felul de pastile.

Evenimentul dureaza toata ziua. Vino si tu sa afli cum le poti proteja pe cele pe care le iubesti! Vino si lasa un mesaj pentru victimele traficului de persoane!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pentru si mai multe informatii vizitati:  http://blog.animanova.ro

One thought on “Campania impotriva traficului de persoane, la Constanta

Leave a Reply

