Unde mai mergi cu copilul – la piscina


Am fost in weekend, la Daimond, in Tineretului. Plecasem cu gandul de a merge la bazin la Dinamo, insa nu stiam cu siguranta daca e deschis cel din interior, si cum mi se parea relativ racoare la ora 08.00 dimineata, am ales totusi Daimond. E si la doi pasi de noi, asa ca ne-a fost la indemana.

Succes total din partea hunilor, incantare maxima, s-au luat la tranta cu apa de-a binelea:). Asa de mult ne-a placut ca am mers si duminica, la piscina exterioara de data asta, unde a fost si mai bine. Au avut acces si la piscina pentru copii, am putut si eu sa intru in apa :), piscina cea mare are intr-o parte 1.60m, asa ca toata lumea a fost incantata.

Conditiile sunt excelente, veti vedea si in pozele de mai jos. Preturile sunt cam de fite, dar nah, nu le poti avea pe toate. Un adult plateste 60/lei pe zi, copiii sub 5 ani nu platesc bilet.

Mai mergem cu siguranta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 thoughts on “Unde mai mergi cu copilul – la piscina

  1. ce fain! si nici nu pare foarte aglomerat! eu recunosc ca sunt un pic speriata de conditiile de igiena din piscine. daca reusesc sa mi le depasesc poate ajungem si noi la una. 😀

    • nu pare din poze, dar la ora 10.00 deja nu mai gaseai loc, daca nu aveai rezervare. noi am ajuns la 9 si era ocupat mai bine de jumatate… la Daimond conditiile sunt mai mult decat ok.
      pup

    • da, cam scump. si nu stiu daca e pentru toata ziua, poate Ana ar sta, dar ei mei, care sunt mici… hm, n-am cum sa ii tin in soare toata ziua. ma rog, sunt is umbrele, canapele, dar totusi…

Leave a Reply

