To Do List


Ca eu sunt aia cu listele, stiti deja. Ca-s mega ultra organizata, stiti (sper) si asta. Ca aproape intotdeauna cand fac o lista se intampla lucruri, asta va spun eu, si e valabil pentru mine, nu stiu cum o fi pe alte meleaguri. Asa ca iata, influentata si de postarea asta, am facut un ‘to do list’ pentru saptamana asta si-mi propun sa:

  1. Scriu cel putin 1 post pe blog, de luni pana vineri inclusiv.
  2. Sa termin felicitarile de 8 martie.
  3. Sa am cel putin 3 activitati de seara cu hunii, de luni pana vineri.
  4. Sa descarc toate pozele din aparat in calculator. Sunt f multe.
  5. Sa incep (macar), ideal ar fi sa si termin, calendarul cu zilele saptamanii pentru huni.
  6. De mers cu hunii undeva la final de saptamana, intr-un loc unde n-am mai mers pana acum.
  7. Sa dau comanda/comenzile de materiale noi pentru crafts and hand made goodies.
  8. Sa fac curatenie in lista de blogroll a blogului.
  9. Sa fac curatenie in lista de prieteni de pe Facebook.

Am vazut aici ceva asemanator, ideea nu-mi apartine, dar cred (sper) ca-mi va functiona cu succes.

 

7 thoughts on “To Do List

  1. Eu nu am o lista atat de lunga pe net (am o rubrica care se numeste 3 in 30, unde imi propun 3 obiective pe luna, la care de obicei esuez lamentabil 🙂 ), insa mi-am facut un tabel mare pe perete cu chestiile de facut zilnic, bisaptamanal, saptamanal, la 2 saptamani si lunar. Si tare bine ma simt cand mai bifez cate ceva, desi nu le bifez pe toate mereu. La dieta stau cel mai prost, nu reusesc sa ma mobilizez nicicum 😦
    Succes si tie la taiat de pe lista!

    • da, stiu de seria ta de 3 in 30, mie mi se pare greu (de indeplinit) o lista lunara. imi propun din start chestii mai mici, pe care sa le fac in timp relativ scurt. sper sa iasa.
      spor si tie, oricum vad ca esti modesta, am citit ca ti-au iesit o gramada de chestii si tie! 🙂

    • stai linistita, ioana, n-o sa fac nici jumatate, deja e timpul pierdut. planetele nu s-au aliniat cum trebuie saptamana asta pentru mine. 😦

Leave a comment