To do list reloaded


Va mai amintiti de lista asta? Daca da, stiti ca trebuia sa revin dupa o saptamana, sa tai ce am indeplinit, adica mai tot. N-am revenit din lipsa de timp si prioritati alte posturi, asa ca revin acum. Un pic rusinata revin, caci n-am indeplinit tot ce mi-am propus nici pana in ziua de azi si a trecut aproape 1 luna.

  1. Scriu cel putin 1 post pe blog, de luni pana vineri inclusiv. Done.
  2. Sa termin felicitarile de 8 martie. Done, terminate dupa 8 martie insa.
  3. Sa am cel putin 3 activitati de seara cu hunii, de luni pana vineri. Indeplinit cam 80%, am avut in medie 2 activitati pe seara.
  4. Sa descarc toate pozele din aparat in calculator. Sunt f multe. Done.
  5. Sa incep (macar), ideal ar fi sa si termin, calendarul cu zilele saptamanii pentru huni. Am avut o tentativa, s-a transformat intr-o activitate cu hunii, in care ei au facut un desen foarte frumos. Calendarul inca nu l-am facut, dar n-am abandonat ideea.  
  6. De mers cu hunii undeva la final de saptamana, intr-un loc unde n-am mai mers pana acum. Done, a fost Muzeul Aviatiei, Teatrul Zurli la MTR si apoi Muzeul de Istorie.
  7. Sa dau comanda/comenzile de materiale noi pentru crafts and hand made goodies. Done.
  8. Sa fac curatenie in lista de blogroll a blogului. Done. De precizat ca nu in saptamana cu pricina, ci mult mai tarziu.
  9. Sa fac curatenie in lista de prieteni de pe Facebook. Pe asta am ratat-o complet, va urma.

Dupa cum vedeti, nu e vorba ca nu mi-au iesit treburile, dar in loc sa-mi ia o saptamana, mi-a luat cam o luna… Asadar, mai incerc o data, de data asta cu o lista mai scurta, pentru doua saptamani. Jur ca e ultima oara cand incerc, daca nu iese, asta e, nu mai planific totul atat de amanuntit. Circumstantele atenuante (gen serviciu 10-12 ore pe zi, nu se pun, da?). Iaca noua lista:

  1. Calendar activitati cu hunii. Musai. E greu tare cu zilele saptamanii, am reusit pana acum sa invatam ca luni e cresa si duminica teatru, ca asta facem mai mereu. Cu toate astea, Robi cand se trezeste dimineata ma intreaba, zilnic, daca mergem la teatru… :).
  2. Curatenie in lista de prieteni de pe Facebook.
  3. Crafts de Paste cu hunii.
  4. Cerut oferta pentru noua haina blog.
  5. De mers intr-un loc nou cu hunii, la final de saptamana. Pardon, doua locuri noi, caci lista e pentru doua saptamani.
  6. Comanda cadou huni de Iepuras.

Sursa foto: aici. De citit si articolul cu pricina, e despre ‘to do list’ :).

Si poza cu desenul hunilor, despre care va vorbeam la punctul 5 in lista initiala.

3 thoughts on “To do list reloaded

    • nope. trebuie cumva sa fac si mai bine, altfel imi pierd mintile, zau. mi se pare ca pierd extrem de mult timp aiurea si ca nu folosesc la maximum bruma de timp liber pe care o am. sunt aproape de o obsesie cu asta.
      sau poate o vizita la psiholog sa rezolv problemele cu capu’, ajuta mai mult… 🙂

Leave a Reply

