Azi nu


Nu, multumesc, nu am chef de nimic, planetele nu s-au aliniat nici de aceasta data, florile cu miros de la mine de pe birou nu inseamna nimic, nu schimba nimic. Simt ca urmeaza una dintre cele mai proaste zile din ultima vreme, precedata de una dintre cele mai proaste seri din ultima vreme si de o noapte nedormita. Sunt un arici.

Deci nu, azi nu am chef decat de melodia de mai jos, pe repeat.

 

PS: si urasc infuzia de poze cu flori, cafele si bomboane din mediul virtual!!!! Get a life, people, a real one!

8 thoughts on “Azi nu

    • nuuuuu, mai rau imi face sa stiu asta! 😦
      pen’ ca am o gaura intr-o masea pe care o ignor cu desavarsire, caci e painfree deocamdata….
      bafta acolo, anyway!

  1. Eu cred ca vei ajunge acasa si-ti vor sari minunile tale in brate,te vor pupaci si-ti vor spune cat de mult te iubesc si atunci…se vor alinia planetele,florile vor mirosi a primavara,primavara va mirosi a fericire…te pup!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

