Fenomenul Mickey Mouse


Trebuie sa fiti de acord cu mine cand spun ca e un fenomen. Pentru toti copiii din lumea asta, de cativa zeci de ani buni deja. Iar faptul ca hunii sunt fani Mickey de ceva vreme, cred ca nu e o noutate. Insa de ceva vreme, hunii au renuntat la desenele de seara, de buna voie si nesiliti de mine:), ca sa citim. Nu orice, ci cartile cu Mickey de la Deagostini. Despre ele am aflat de la Laura, pe ultima suta de metri, si le achizitionam de cand au aparut. Ma rog, am pierdut vreo 2 numere… Saptamana aceasta, maine mai exact, va aparea nr 9, cred ca sunt vreo 45 in total, o adevarata colectie. Mai multe de la Deagostini. Cu siguranta daca nu ar fi vazut desenele, n-ar fi fost atat de atrasi. Le place de minune sa recunoasca desenul vazut in cartea cu pricina. Cartile contin si jocuri si activitati, nu doar o povestioara in sine. Felicitari oamenilor de marketing de la Deagostini, sunt sigura ca si aceasta colectie va fi un succes. Singurul meu repros regret este ca nu mai au la vanzare colectia Enciclopedia Disney, din care noi am mai prins doar vreo 3 bucati acum 3 ani si alea s-au dus pe apa sambetei, in gheare mici de huni necultivati la acea varsta :).

clubul lui mickey mouse

Pe acelasi principiu ‘actionam’ si referitor la Tom si Jerry. Nu stiu daca stiti despre colectia de carti cu Tom si Jerry de la Real, cu doar 5 lei bucata. 8 sunt in total, noi am luat vreo 4 pana acum, dintr-un ‘morman’ intreg de astfel de carti. Continutul nu e cel mai ok, nu sunt scrise asa cum ar trebui, eu sar peste pasaje intregi cateodata, dar ne putem adapta pe masura ce citim. Sau citim pozele pur si simplu, oricum n-ar avea rabdare pana la final, daca ar trebui sa citim chiar tot. Pozele sunt haioase, intocmai ca desenele, iar pretul imbatabil, pentru calitatea hartiei, cel putin. Fiecare astfel de carte are 2 povesti, una lunga si una extrem de scurta, varianta pentru parinti obositi :), iar feedback-ul de la cald al hunilor este sa le citim cat mai des. Si cum n-am gasit deloc info de net despre asta, nici macar oferta celor de la Real intr-o prima cautare (aviz amatorilor), iaca mai jos niste poze.

DSC_1413DSC_1416DSC_1417DSC_1422

PS: “Nu cartile cresc oameni, ci mamele.” (August Strindberg). Si ce ne-am face totusi, fara carti?

2 thoughts on “Fenomenul Mickey Mouse

Leave a comment