Cantec, joc si voie buna, la Miko Kids


Trec printr-o perioada extrem de agitata, asadar incep cu scuze pentru ca n-am fost acasa in ultimele zile/saptamani. Si va retin atentia pentru cateva minute, sa va povestesc cum a fost la evenimentul de la Miko Kids. Acesta despre care v-am mai vorbit, la care nu am participat atunci, dar care a fost reluat sambata trecuta. Si da, sambata am mers si noi.

Exista un singur cuvant care cred ca poate descrie foarte bine cum s-au simtit hunii: extraordinar! Chiar daca am plecat cu comentarii si nu am stat pana la final. Dar sa va povestesc cum a fost. O data ajunsi acolo, prichindeii au fost impartiti in 2 grupe, cei de pana in 3 ani jumatate si cei de peste. Noi, grupa mare:), am urcat la etaj unde am facut cunostinta cu sala lor de gym (cel mai apreciat loc de catre huni, evident) si unde, mai apoi, am participat la atelierul de Art & Crafts. Am plecat acasa cu 2 broscute testoase, 2 lei si 2 crocodili, numai buni de-o gradina zoologica. Toata treaba a durat cam o ora si-un pic. Dupa o scurta pauza de masa, ne-am mutat jos, la atelierul de muzica in lb engleza, Learn by music. Unde hunii mei nu prea au avut rabdare. Robi ar fi stat, Edi nu, si-atunci a renuntat si fratica. Ne-am intors sus, nu mai voiau nici acolo, asa ca dupa inca 10 minute am plecat. However, ne-a placut mult, si mie si lor, si va recomand cu caldura cursurile lui Daisy. Sunt convinsa ca daca am fi participat mai intai la atelierul de muzica ar fi fost ok pentru huni pana la final.

Nu stiu daca ne vom abona sau nu, locatia este foate departe de noi. Ei au un sediu si langa IOR, deci foarte lejer de ajuns pentru noi, insa aici nu sunt decat lectii de muzica, despre care inca nu sunt convinsa ca sunt pe gustul hunilor.

Nu in ultimul rand mi-a facut placere sa re/vad fete cunoscute, cei care ma citesc, si-or da seama la cine ma refer.  Multumesc  Mamicii Urbane pentru invitatie!

Some pictures:

DSC_1495DSC_1497DSC_1498DSC_1499DSC_1502DSC_1504DSC_1505DSC_1510DSC_1511DSC_1524DSC_1532DSC_1542DSC_1558DSC_1560DSC_1562

One thought on “Cantec, joc si voie buna, la Miko Kids

Leave a Reply

