Resurse pentru activitati handmade & crafts


Am o lista utila de impartasit cu voi in materie de lucru manual, mie mi-a luat ceva timp pana sa ma dumiresc ce sa cumpar si de unde. Ma gandesc ca or mai fi si altii ca mine, asadar iata mai jos lista, intr-o ordine pur intamplatoare. Am asezonat-o cu cateva recomandari. Spor la cumparaturi.

Breslo. Pentru nasturei si nu numai. Dar pe mine nasturii m-au cucerit, am luat ultima oara de la ei nasturi de vreo 60 de lei, ceea ce nu e chiar putin pentru niste… nasturi. Am gasit cele mai frumoase modele, muuulte modele, calde, insorite, vesele, numai bune de folosit la casa omului. Mai mult decat pentru scopul lor originar, noi ii folosim si in cadrul activitatilor cu hunii, revin pe tema asta cu un post, candva.

Cei de la Breslo sunt foarte amabili, rapizi si seriosi, am primit comanda in maximum 3 zile parca. Ii recomand cu drag.

Farzat. Noi de aici am cumparat paiete, sclipici si fluturi :). Au cu muult mai mult decat atat, intamplator eu de asta aveam nevoie cand i-am descoperit. Sunt si ei foarte seriosi, au stocul foarte bine actualizat, vin cu recomandari si propuneri noi care sa te ajute sa te hotarasti si, surpinzator, nu-ti pune nimeni pumnul in gura daca nu vrei sa cumperi un anumit produs de la ei. Inca o bila alba de pus pe lista.

Decoratiuni Creative. Sunt primii de la care am cumparat produse pentru crafts si lucruri/activitati handmade. Primii de la care ma cumparat perforatoare cu model, noua pasiune a hunilor:). Si forfecute cu model, si figurine si hartie si tot felul de alte accesorii. Sunt seriosi, livreaza repede, decenti ca pret si deosebit de amabili. Ii vizitez si comand cu regularitate. Iar voua va recomand cu caldura.

Profiart. Este varianta online a magazinului Art & Hobby Center, despre care am mai scris aici. Daca sunteti din Bucuresti, va recomand sa le faceti o vizita in cele doua magazine disponibile, au unul pe Grivitei si unul in Eforie. Varianta online nu cuprinde tot ce puteti gasi la magazin. In plus, farmecul ala de a atinge produsele, de a vedea pe viu inainte de a cumpara, face cat drumul pana acolo cu siguranta. N-am fost decat in sediul din Grivitei, dar am auzit ca si cel din Eforie se ridica tot la asteptari inalte. Daca nu sunteti din Bucuresti, aveti si varianta Tg. Mures:), mai jos.

Art Hobby Creativ. Cum spuneam, varianta Art & Hobby Center din Tg. Mures. Puteti comanda online desigur, nu e musai sa mergeti pana acolo, desi orasul e tare frumos:). Mult mai bun site-ul ardelenilor decat profiart.ro, foarte bine aprovizionati, o puzderie de produse care mai de care mai atragatoare. De la ei am cumparat seturile de quilling, accesorii pentru Pasti, magneti, decoratiuni, perforatoare cu model. Urmeaza o noua comanda cat de curand.

Casa Retro. De la ei n-am cumparat inca nimic, dar am primit recomandari cu carul, asadar sigur sunt de incredere. Am ochit niste fetru in culori mai deosebite pe la ei si am evitat cu tarie partea de jucarii :).

Hobbyt. I-am descoperit recent si nu am comandat inca de la ei. Nici recomandari n-am, asadar nu va pot spune cat sunt de seriosi. Dar ceea ce se poate vedea dealtfel cu ochiul liber, la o plimbare pe site-ul lor, e ca sunt bine aprovizionati si variati. Ceea ce e un lucru bun. Asteptam, urmarim…

Galeria Creativ. Nici de la ei n-am apucat inca sa cumpar, dar o s-o fac curand, caci imi place foarte mult ceea de vad acolo.

Crea Hobby Craft. Este magazinul online al unei mamici dragi mie, al carei blog il urmaresc frecvent, dar de la care inca n-am apucat sa cumpar. Arata totul foarte bine, dar inca mai astept.

Lista ramane deschisa, va astept cu completari!

Sursa foto: aici.

9 thoughts on “Resurse pentru activitati handmade & crafts

  1. E foarte binevenit articolul in aceasta perioada! La Art & Hobby am fost si eu, mi-a placut, a fost primul meu contact cu un asemea magazin. Cu siguranta le voi vizita (pe minunatata cale virtuala, evident) si pe celelalte. Multumim!

  2. Pingback: Coma

Leave a comment