Unde sa mergi in pauza de pranz


La Arts & Hobby Center, daca ai unul in apropiere. Si daca n-ai unul pe aproape, si tot merita sa mergi. Eu l-am descoperit astazi prin intermediul unei colege, cu care am fost impreuna la sediul lor din Grivitei. Si sunt absolut IN-CAN-TA-TA si 100% CU-CE-RI-TA!

Am gasit acolo tot ce cautam de multa vreme si tot ce puteam visa/dori/imagina in ceea ce priveste micile mele incercari de handmane stuffs & hobby crafts. Preturile sunt mai mult decat accesibile, au si unele produse mai scumpe, pentru profesionisti sa zicem, dar pentru amatori ca mine gasesti tot ce visezi si ce nu visezi la preturi mititele. Am lasat acolo o mica avere si m-am aprovizionat cum se cuvine pentru felicitarile handmade pe care aveam in plan sa le fac pentru bunicii de huni. Mai mult decat atat, am cumparat si tus pentru stampile si am gasit cuburi de lemn de diferite diemnsiuni, pentru stampilele handmade pe care aveam de gand sa le fac cu hunii. Inspiratia a venit de la Nasturelul Fermecat.🙂

Din cate stiu, exista doua astfel de magazine in Bucuresti, dar daca nu aveti timp sa mergeti pana acolo, puteti comanda produsele si online. Va recomand totusi sa mergeti sa le vedeti, o sa va cucereasca cu siguranta, si nu va recomand sa mergeti acolo cu o lista, intrucat nu veti putea oricum sa va tineti de ea.

Am un zambet in suflet, pana la urechile lui si inapoi, si-un zvâc de nerabdare pentru ce urmeaza sa fac, astfel incat presimt ca iar nu voi dormi la noapte!

 

 

 

 

 

Sursa foto: aici.

7 thoughts on “Unde sa mergi in pauza de pranz

    • ouch, Ioana, asta doare!
      intre noi fie vorba, nici eu nu prea am pauza, mananc in fata PC-ului, ca sa pot pleca la 18.00. dar vineri am zis ca e cazul sa fac ceva.

Leave a Reply

