Perforatoare cu model sau noul joc preferat al hunilor


Le-am achizitionat inainte de Craciun, pentru diverse crafts de sezon. Le-am tot folosit de atunci, caci deh, ocazii sunt destule pentru a mesteri cate ceva. Am imbogatit si lista de modele intre timp, caci aceste instrumente reprezinta noua atractie a hunilor. Aproape seara de seara mesterim si decupam si lipim, e o activitate care ne tine ocupati in jur de o ora si jumatate. Ocupati si linistiti, se-ntelege. Si asta seara, cand hunii sunt de regula obositi, deci nu foarte cooperanti. E de bine.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ah, si pe langa activitatea de perforat (abtibilduri) si apoi lipit, la mare cautare este si cea de taiat/decupat cu foarfeca. Cea mai mare foarfeca din casa si cea care taie cel mai bine; cele mici, cu model, sunt mai greu de manuit chiar daca sunt mici, e dificila apasarea din cauza modelului. O activitate apreciata de huni, palpitanta si plina de adrenalina pentru mine. Niciodata nesupravegheati (oricum tot ce fac, vor sa faca cu mine musai), intotdeauna ghidati. Folosim asadar o foarfeca imensa ca marime pentru manutele lor, dar pe care, spre marea mea uimire si admiratie, Robi stie deja sa o manuiasca fara probleme, cu o singura mana. Edi inca foloseste ambele manute pentru a deschide foarfeca, dar macar o tine corect, si cu cealalta manuta tine de hartie; suntem pe drumul cel bun. Iar Robi taie cu mana stanga :).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La 3 ani si jumatate, pe 26 martie.

9 thoughts on “Perforatoare cu model sau noul joc preferat al hunilor

  1. wow, ce bine se descurca si cu perforatorul si cu foarfeca! sunt foarte admirativa. Bravo, hunii! Ce preocupati sunt!
    Robi fara pantaloni, Edi – cu? – nu sunt sigura ca nu le vad bine ochisorii 😉
    Eu sunt mai panicoasa si nu i-am lasat decit foarfeca de plastic, de copii, pe mina si se cam chinuie cu ea. perforator inca nu avem dar m-ai convins sa caut sa cumpar. 😉 A-l tine insa ocupat o ora mi se pare, hm, greu de crezut.
    PS: voi ati mai gasit body-uri de virsta asta??

    • s-o luam pe rand, zic: 🙂
      – Robi fara panataloni, corect – deja incep sa intru la idei…
      – perforator cu model gasesti si la librarie, da’ nu bag mana in foc ca o sa-l tina ocupa o ora pe Mih, ca poate suntem diferit, nah, zic si eu;
      – nu, nu mai gasim body-uri de de la 3 ani sau chiar si putin inainte, dar inca ne vin body-urile de la 2 ani jumate, 3, suntem niste silfizi 😦

      eu m-am riscat cu foarfeca, asa eram si eu la inceput. oricum, panica e maaare! 🙂

    • ei, Ioana, nu-s asa mici hartiutele astea si de regula le lipesc pe usa tot ei, asa ca mie nu-mi ramane mult de strans. in maximum 5 minute dupa ce s-au saturat, totul e ca inainte :). chiar merita.

Leave a Reply

