Unde fugim de 1 iunie


Anul ăsta mi-am propus să nu mai dau atenție niciunei tentații de 1 iunie. Sunt atât de multe și atât de prost targetate, organizate sau promovate, multe dintre ele, încât am zis pas. Am pus pe listă două lucruri, absolut spontan, văzute în timp ce mergeam pe stradă:

  1. Întâlnirea cu Angry Birds de la Sun Platza. Hunii au văzut afișul acum vreo 2 săptămâni și erau de-a dreptul fascinați. Aveam de gând să mergem, dar aș fi apreciat niște experiențe înainte. Au venit la fix, de la Laura. Abia aștept să mergem, va fi o experiență cel puțin interesantă pentru huni. Intrarea este liberă, îi puteți vizita până pe 10 iunie, zilnic, între 12 și 20, la Sun Platza.
  2. Vizita la Palatul Parlamentului. Mergând agale spre un eveniment zilele trecute, am dat peste un afiș agățat de cardul Casei Poporului. Din care afiș am aflat că pe 1 iunie se deschid porțile palatului pentru muritorii de rând. Sigur nu este o noutate, dar recunosc că n-am ajuns niciodată până acum să-l vizitez în cadrul porților deschise, ci doar la evenimente. Hunii nici măcar atât. Așadar, îmi iau ajutoarele din dotare și hunii, mă înarmez cu muuultă, multă răbdare și-om merge pe acolo luni. Mai multe detalii aici.

Dacă vom mai avea timp și chef după coada la care vom sta ca să vizităm Palatul Parlamentului, aș vrea să mergem să vedem Muzeul Național al Pompierilor, situat în cadrul Foișorului de Foc din București.

Alte recomandări nu am pentru voi, dar dacă și voi sunteți ca mine, ușor plictisiți de multitudinea de oferte, din care cele mai multe proaste, vă recomand acest articol, valabil pentru cei din București.

family

Leave a comment