Tu cum vrei sa fie copilul tau cand va fi mare?


Sau de ce sa nu iti bati copilul. Nici macar o palma la fund nu e scuzabila, celebra palma la fund… Sau despre Campania celor de la Salvati copiii, si anume “Parinti buni”.

Eu tin minte ca mama ma mai altoia din cand in cand. Imi amintesc perfect aproape fiecare motiv. Mi se pare acum ca niciunul nu a fost intemeiat. La fel mi se parea si atunci. Si mi se pare ca asta a fost principalul motiv pentru care nu am avut o relatie buna cu mama. Imi amintesc ca la inceput imi era teama. Apoi, am fost la un pas de a o lovi si eu. Cred ca nu aveam inca 18 ani. Nu-mi mai era teama. Apoi am inceput sa ignor, pana cand am plecat.

Nu-mi dau seama, in contextul societatii in care traim, care va fi eficienta acestei campanii in Romania. Dar cred ca nici macar nu conteaza daca va avea un impact sau nu. Conteaza daca macar un parinte nu va mai ridica mana asupra copilului sau. Si conteaza pentru mine.

Pe final, inca o recomandare, in stransa legatura (sau nu, dar eu am vazut una), cu Campania de mai sus.

parinti buni campanie

 

Leave a comment