In vacanta, pe larg


Saptamana trecuta am fost la mare cu hunii, era musai sa o bifam si anul acesta. A fost foarte bine, as putea spune primul concediu normal, foarte asemanator cu cele dinaintea hunilor. Sau ma rog, poate ne-am obisnuit noi de fapt cu vacantele de parinti cu copii. Sa vedem:

–          Am reusit sa mancam linistiti la restaurant. De fiecare data cand ne-a fost foame. Ba mai mult, hunii se asezau la masa si ne asteptau acolo cumintei, pana comandam sau aduceam mancarea.

–          Hunii au mancat. Mai mult, hunii au mancat singuri. Ceea ce nu a fost cazul in concediile trecute, cel putin nu la mare. Hunii au mancat mult. J

–          Am facut plaja relativ linistiti. Si castele de nisip. Destule, cat sa-mi ajunga pana la anul. De fapt, eu nu ma plang, tati a fost maestrul de ceremonii in acest caz.

–          Am fost la plaja singura, in orele alea absolut interzise in care imi place mie sa fac plaja, in timp ce hunii au dormit linistit in camera cu tati.

–          N-am adus cu noi toate jucariile si suvenirurile vanzatorilor din statiune. Contrar tuturor asteptarilor, hunii au inteles, au colaborat

–          Hunii au stat cu palariuta pe cap de buna voie si nesiliti de nimeni

–          Am facut aerosoli seara. Se stie ca plimbarile agale, fara un scop precis, nu sunt pe placul hunilor. De data asta au fost. J

–          Am fost si la piscina si la mare, unde hunii s-au simtit foarte bine. S-au batut cu valurile, s-au bagat cu capul la fund s-au dus la apa mare, au facut tot ce le-a trecut prin cap.

Iar daca la toata lista de mai sus mai adaugi o plaja relativ curata, o apa limpede si calda, cu nisip fin pe fund, nici ca mai conteaza… preturile de pe litoralul romanesc. Anul asta am reusit performanta de a plati si umbra de la umbrela. Dar una peste alta a fost foarte bine, relaxant si placut. Mai facem.

??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

5 thoughts on “In vacanta, pe larg

  1. Noi am avut anul trecut asa un concediu, adica unul normal in care sa ne simtim bine si noi parintii. Am folosit o reteta putin diferita: am fost impreuna cu niste prieteni care au tot doi copii de varste asemanatoare alor nostri asa ca a fost super pentru ambele tabere deoarece copiii s-au bucurat de compania prietenilor (in patru se incingeau niste jocuri de toata frumusetea) iar noi ca adulti ne-am distrat in felul nostru.

Leave a Reply

