19 iulie, Social Media for Parents


Cred că am lipsit de la o singură ediție a Social Media for Parents de când are loc acest eveniment și atunci am avut un motiv solid. Așadar, iată, cu bucurie anunț că se întâmplă și anul acesta, pe 19 iulie, la Hotel Caro din București.

Social Media for Parents este primul eveniment de social media dedicat părinților bloggeri, așa numitei zone de parenting online. Cred că la momentul primei ediții a fost și singurul eveniment de acest gen și mă bucur să văd că se organizează în continuare, dar mai ales mă bucur să văd evoluția. O spune numărul mare de participanți, o spun companiile private interesate de eveniment, o dovedește audiența. Mă bucur ca un copil de fiecare dată, pentru că revăd oameni foarte faini, mai bine de jumătate îmi sunt prieteni sau colaboratori, regăsesc o atmosferă benefică.

Mai mult decât atât, sunt de părere că asistăm la un al doilea val de parenting în zona blogosferei din România, după debutul mai puțin zgomotos din 2011. Am cunoscut în ultimele 6 luni foarte mulți bloggeri noi de parenting, mă bucură existența lor, aștept cu interes să le văd crescând, să văd cum evoluează și sper să-și păstreze spiritul autentic și conținutul de calitate cât mai mulți dintre ei. Așadar, salut un astfel de eveniment care reușește an de an și ediție după ediție să adune la un loc atâția actori interesați de parenting.

comunitate

Ediția din 19 iulie este structurată în 3 părți – Parenting Trends, Kids, parents & Technology și Blog Talk, dar mai multe detalii găsiți aici și aici, și să știți că încă mai puteți solicita o invitație aici. Pe final vă las cu niște nume de speakeri pe care îi puteți întâlni dacă ajungeți la ediția din 19 iulie: Urania Cremene, Oana Moraru (yay!), Gyorgy Gașpar, prietenele mele (bravo, girls) Ana Nicolescu, Laura Frunză, Florina Badea, Gabriela Maalouf, Miruna Ioani. Mai multe detalii despre speakeri aici.

PS: poza e de la o ediție mai veche, muicăăă, ce de timp a trecut peste noi de atunci! 🙂

2 thoughts on “19 iulie, Social Media for Parents

Leave a Reply

