A sosit vara, ce fac cu copilul?


A mai rămas foarte puțin timp până când școlile își vor închide porțile. Ni se aștern în față 3 luni pline de vacanță de vară. Desigur, cei mici sunt în extaz, ba chiar și școlarii mai mari, dar cum sunt părinții?

Vă spun eu, nu sunt toți atât de norocoși încât să-i poată duce pe cei mici undeva în afara orașului pe timpul verii. Eu una așa mi-aș dori, dar toți bunicii noștri sunt în București și să-i plimb de la o casă la alta nu este o soluție. Și nici n-am eu vacanță 3 luni. Mai mult decât atât, ai mei sunt încă destul de lipiți de mine, astfel încât ideea unei tabere în afara orașului, pe mai multe zile și nopți nu ne ajută. Am căutat așadar soluții, alternative, ceva care să fie fun, dar care să îi țină cumva antamați și în activități educative. Ceva cu creativitate și gândire, dar și cu mișcare fizică. Ceva cu ieșiri pe afară, să profităm de vremea bună. Și vă spun sincer că, deși sunt organizate foarte multe activități pe timp de vară pentru copii în București, există chiar școli de vară unde îi pot lăsa, ei bine balanța cantitate vs. calitate nu se înclină corect.

Ideea salvatoare mi-a venit în timpul unei sesiuni hunești de lego. Cum stăteam eu așa și îi priveam jucându-se, mi-am dat seama că sigur trebuie să existe ateliere de vară cu lego, că asta le place să facă cel mai mult. Din una în alta am ajuns la Bricks 4 Kidz, franciză lego, despre care am aflat că oferă nenumărate programe și ateliere pentru copii, inclusiv pe timpul verii. Programele Summer CAMPS, de exemplu, sunt fix ceea ce căutam: distracție, dar și educație, lego, sport, socializare, totul timp de 5 zile pe săptămână cu toate nopțile dormite acasă, așa cum își doresc hunii. Nici nu a trebuit să îi conving, doar ce le-am povestit o idee despre ce e vorba și deja sunt entuziasmați. Programele Summer CAMPS de la Bricks 4 Kidz încep pe 3 iulie și durează până la început de septembrie.

bricks 1

Cum spuneam, cei de la Bricks 4 Kidz au și alte programe, Kidz Night Out e unul din cele pe care vreau să-l încerc neapărat. Știți voi, atunci când mami și tati vor să-și facă de cap să respire oleacă și nu au cu cine lăsa copiii, dar cu siguranță ar vrea să îi știe pe mâini bune? Ei, fix despre asta este vorba J. Dar până când ne familiarizăm și cu restul, vă las mai jos detalii despre programele de vacanță și temele lunii iulie, ca să știți ce nu trebuie să ratați:

  • GALAXY FAR AWAY, pentru copii între 5-12 ani, 3-7 iulie. Rachete, nave spațiale, Star Wars și lego… și cu asta am spus tot!
  • ACADEMIA SUPEREROILOR, pentru copii între 5-12 ani, 10-14 iulie. Cine n-ar vrea să creeze super-eroi din piese lego? Ai mei au deja acasă o colecție și poveștile care se nasc zilnic în jurul ei sunt absolut incredibile.
  • MINING & CRAFTING, pentru copii între 5-12 ani, 17-21 iulie. Cunoscătorii știu, desigur, despre ce este vorba, Minecraft fiind deja celebru. De data asta însă, Minecraft este din lego. O tematică cel puțin interesantă.
  • JURASSIC BRICKLAND, pentru copii între 5-12 ani, 24-28 iulie. Cred că titlul ăsta spune tot, nici nu mai e nevoie de descriere, e pe listă și la noi. J
  • STOP MOTION ANIMATION, pentru copii între 7-14 ani, 31 iulie-4 august, pentru toți cei care sunt pasionați de producția și producerea filmelor, de la scenariu la tot soiul de detalii și decoruri cu piese lego.

Înscrierile se fac AICI.

bricks 2

Sursa foto.

 

 

 

Leave a Reply

