Am întâlnit și români divorțați fericiți


Încă din cele mai vechi timpuri divorțul a fost considerat un subiect tabu. Poate acum e abordat mult mai deschis, însă cu siguranță are încă o conotație cu greutate. Puțini văd divorțul ca pe ceva benefic, chiar dacă nu ne referim la extremele evidente când acesta te eliberează. Divorțul e o ruptură, e ceva ce cu siguranță nu ai planificat la început de drum, iar dacă pe parcursul acestui drum intervin și copii, lucrurile devin cu atât mai complicate și mai triste. Sau așa se spune.

„Știam că nimic nu poate fi mai greu decât a fi singur în doi.”

Scriu acest articol prin prisma unei femei divorțate. Mai mult, a unei mame divorțate, și mărturisesc că nu a fost ușor. Nu mi-a păsat foarte mult cum voi fi privită de către ceilalți, nu mi-a păsat de greutățile financiare, știam că nimic nu poate fi mai greu decât a fi singur în doi. Dar mi-a păsat de copii. Mi-am pus milioane de întrebări înainte. Ce simt ei? Cum văd ei despărțirea dintre mama și tata? Înțeleg ei despre ce este vorba? Pot ei să înțeleagă deciziile părinților sau își fac propriile scenarii? Au ei vârsta potrivită? Se simt ei vinovați pentru eșecul nostru? Mai mult, cum să le explic că nu este vorba, de fapt, de un eșec? N-am găsit cu adevărat răspunsul la aceste întrebări niciodată.

Poți continua articolul pe TOTUL DESPRE MAME.

 

2 thoughts on “Am întâlnit și români divorțați fericiți

Leave a Reply

