Câte ceva despre produsele VEA


Am aflat despre ele absolut întâmplător, atunci când am fost rugată să le testez. Am primit următoarele produse: Vea Lipo Gel, Vea Olio și Vea Zinco, și o să vă povestesc câte ceva despre fiecare în parte. A durat ceva pentru că am vrut să mă asigur că nu scriu o recomandare în van și da, am așteptat posibile reacții adverse. 🙂

Vea Lipo Gel, după cum îi spune și numele, este un gel cu efect intens hidratant și emolient, bun pentru pielea uscată și cu efect cicatrizant, care diminuează aspectul vergeturilor și cicatricilor. Bun pentru proaspete mămici aș spune :), en fin, eu nu am vergeturi și nici cicatrici, dar l-am folosit cu succes pentru hidratare. A funcționat și pentru calmarea pielii ușor iritate de la prea mult stat la soare și pentru pielea uscată de după îndelungi îmbăieri în apa sărată a mării. 🙂

Vea Olio este un ulei care are la bază vitamina E. Multă vitamină E. 🙂 Disponibil în varianta de ulei la tub, acest produs conține vitamina E pură 100%, cu acțiune hidratantă, reepitelizantă și antioxidantă împotriva efectelor radicalilor liberi. L-am folosit pentru pielea mâinilor (palme, degete, cuticule) în caz de coji sau uscare intensă, lucruri care mi se mai întâmplă.

Vea Zinco este o pastă protectoare care, prin formula sa inovatoare ce conține oxid de zinc în procent mare (30%) îmbogățit cu ulei VEA (vitamina E în stare pură), reface eficient bariera cutanată și asigură protecție împotriva razelor UV. L-am folosit cu această din urmă ocazie, ca protecție solară, dar și pentru anumite iritații. Ajută la vindecarea și ameliorarea pruritului, de asemenea.

Trebuie să știți, și veți vedea dacă dați o tură pe site, că cei de la VEA au produse pentru toate categoriile (mămici, copii) și pentru toate tipurile de piele, acoperind multe dintre afecțiunile acesteia. Mai multe despre produsele VEA și, desigur, toate variantele disponibile, puteți găsi aici: https://vealine.eu/

vea lipogelvea oliovea zinco

Leave a Reply

