Gașca Zurli în turneu


Tare cred că se vor bucura hunii să afle de surpriza din weekend-ul următor! Gașca Zurli, cea mai iubită trupă pentru copii din România are spectacol în București: „Vreau pupic de noapte bună”. Spectacolul va avea loc duminică, 18 octombrie, cu începere de la ora 11.00, la Palatul Național al Copiilor, când veți avea ocazia să-i întâlniți sau să-i reîntâlniți pe: Fetița Zurli, Clopoțel, Zdrăngănel, Truli, Yuppy, Tanti Prezentatoarea și Zâna Bună. Desigur, noi vom fi în sală.

Afis cu logo-uri

„Vreau Pupic de noapte bună” este un spectacol despre cum putem transforma cele mai obositoare momente ale zilei în motive de joacă. Trezitul dimineața, spălatul pe dinți, îmbrăcarea pentru școală sau grădiniță și momentul de dinainte de culcare sunt de cele mai multe ori precedate de luuungi discuții și negocieri. Și cu cât părinții devin mai nerăbdători și mai nervoși cu atât mai puternică e încăpățânarea celui mic. Noi știm cum să transformăm aceste momente în clipe amuzante îmbrăcând în joacă fiecare acțiune: Hai scoala-te, ridică-te, trezește-te se pot spune în foarte multe feluri. Dimineața dă startul întregii zile și noi alegem să o începem frumos, cu cântec, joc și voie bună iar seara o închidem cu afecțiune, căldură și atenție.

Programul complet al spectacolelor din cadrul turneului care a început în septembrie și alte detalii găsiți pe site-ul http://www.zurli.ro/vreau-pupic-de-noapte-buna/

Biletele se găsesc la casieria Palatului Național al Copiilor de luni până vineri între orele 12:00-18:00, sâmbăta între orele 12:00-14:00, detalii la telefon: 021/330.2277 și la magazinele partenere Eventim. Preț bilet: 40 Ron cat.IV, 60 Ron – cat. III, 80 Ron – cat.II, 100 Ron – cat.I

*Dacă un adult ține un copil în brațe, plătește un singur bilet.

*Dacă rămân bilete nevândute, acestea se vor găsi la intrare cu aprox. o oră înainte de spectacol.

Comunicat de presă

Mai mult decât atât, am o invitație dublă de dat pentru cel mai frumos comentariu legat de motivația de a vedea spectacolul „Vreau pupic de noapte bună”. Câștigătorii vor fi aleși, desigur, prin random.org iar data limită de participare (facebook și blog) este miercuri, 14 octombrie, ora 18.00.

Dincolo de informațiile de mai sus, pe care sper să le găsiți utile, vreau să vă las câteva rânduri ale celei care este responsabilă de fenomenul Zurli, Mirela Retegan. Sunt câteva rânduri care mi-au atras atenția într-o dimineață mohorâtă de luni, dintr-o perioadă ușor mohorâtă a vieții mele și care mi-au reamintit că se poate. Că încă mai e timp, deși mie mi se pare că intră zilele în sac. Datorită ei, Zurli este așa cum este: un fenomen, în cel mai bun sens al cuvântului.

„Acum 9 ani tata mă trimitea să mi caut un “servici” serios și să nu mai visez cai verzi pe pereți că o să- mi moară copilul de foame. Dar eu nu l-am ascultat. Aveam 36 de ani si un vis măreț. Să scriu o poveste frumoasă în care să intre toți copiii și părinții din România. Și în povestea mea să se întâmple numai lucruri frumoase. I-am spus ZURLI și am inventat personaje și cântece și jocuri și culoare. Am pus suflet și credința. Am fost inspirată și ghidată de Doamne Doamne. Am urcat treaptă cu treaptă și astăzi suntem atât de sus că ne vede toată lumea!” (Mirela Retegan).

Pe Mirela o găsiți și aici, merită să-i acordați câteva minute, din când în când.

5 thoughts on “Gașca Zurli în turneu

  1. R. e foarte timid, ii plac spectacolele Gastii Zurli, fredoneaza melodiile, merge la teatru dar nu si-a calcat niciodata de inima sa mearga sa vorbeasca cu vreunul din membrii trupei. Acum se pare ca a prins ceva curaj si ar vrea sa vorbeasca cu Yuppi, preferatul sau.

    • Da, draga mea, vei primi invitația, felicitări! Îmi pare rău că n-am apucat să-ți răspund până acum. Revin cât de curând pe mail cu detaliile.

Leave a Reply

