5 motive să mergi la o conferință de Social Media pentru părinți


IMG_20150722_094450

Ar cam fi timpul să vă spun și cum a fost la Social Media for Parents, ediția a 3-a. Am vrut să se așeze puțin lucrurile. Și-am așteptat.

Ca orice adult crescut într-o societate defectă, pot și-am să compar ediția de anul acest cu cea de a doua, din 2014, că la prima nu am participat. Sunt multe aspecte pozitive, dar și lucruri de îmbunătățit, clar o diferență și-o evoluție față de ediția precedentă. Să vedem:

  1. Foarte fain din punct de vedere networking. Ca de obicei, mă așteptam.
  2. Conținutul. Mi s-a părut mai puțin ok din punct de vedere conținut, această a treia ediție, strict din punctul meu de vedere, desigur, și mă refer mai ales la prima parte a evenimentului. Să explic și de ce: un medic pediatru n-are ce să caute la o conferință de Social Media, de exemplu, chiar dacă evenimentul e focusat pe nișa de parenting. Sau, dacă e musai să fie acolo (și-a fost musai, din rațiuni de sponsorship, pe care le înțeleg foarte, foarte bine), atunci să fie suficient de witty încât să ducă discuția spre Social Media. Uite, eu aș fi povestit despre cum sunt tratați copiii după ureche, pardon, după interneți, în loc să meargă la doctor de la primul semn că ceva e în neregulă.
  3. Sponsorii. Trebuie să fie acolo, e clar. Mai mult decât atât, dacă și pleci cu ceva util în urma unei prezentări de gen, e chiar foarte bine. Dar cum spuneam și mai sus, și iar revin la conținut, hai să facem o legătură cu evenimentul la care suntem speakeri, nu doar cu produsul pe care-l promovăm. Foarte ok și utilă mi s-a părut prezentarea celor de la Orange, privind siguranța pe internet. A copilului, desigur. Voi reveni separat cu un post, merită toată atenția noastră.
  4. Speakerii. Un mare plus pentru partea a doua a evenimentului (ultimele 2 paneluri), cu informații utile și la subiect, cât și pentru transmisia live a evenimentului, cu care de altfel cei de la Evensys ne-au obișnuit pentru evenimentele lor.
  5. Fun. Activări drăguțe de la Himalaya Herbals, Photo Booth și înghețata minune Haagen Dazs. 🙂

Mi-a plăcut, dar sincer cred că data viitoare sar peste partea de parenting, dacă se continuă trendul, așa a fost de altfel și la ediția cu numărul 2. O mențiune însă: nu spun că nu a fost ok, ci doar că anumite aspecte nu mi se (mai) potrivesc mie. Pentru cei care n-au fost până acum, merită încercat. Și chiar și pentru cei care au mai fost, pe lângă partea de networking absolut utilă, încă am aflat lucruri noi, desi credeam că nu se poate. 😀

so me 2015

One thought on “5 motive să mergi la o conferință de Social Media pentru părinți

Leave a Reply

