Movie experience: Minions


Un film pe care-l așteptam de ceva vreme și pe care l-am văzut ieri împreună cu hunii. Minions a avut premiera la noi pe 10 iulie, adică acum 3 zile.

Deși proaspăt intrat la noi, deja am auzit citit tot soiul de păreri pro și contra lui. Cred că depinde foarte mult din ce perspectivă vezi și comentezi mai apoi, filmul. Pentru huni, a fost o experiență faină, cred că e primul film la cinema la care i-am auzit pe huni râzând în hohote. Pe de altă parte, deși mie îmi plac filmele de animație și de desene animate, în general, la ăsta m-am plictisit ușor. Cu toate astea, din sala plină au răzbatut muulte răsete zglobii de copii. Ce vreau să spun e că dacă ție, ca adult, nu prea ți-a plăcut, este (și) pentru că poate nu ești chiar în target. Apoi, dacă aștepți neapărat o legătură între Despicable me (oricare dintre variante) și Minions, ei bine ai plecat de acasă cu așteptările ușor greșite.

Noi am văzut varianta dublată, ceea ce a mâncat ceva din farmecul Sandrei Bullock, a lui Jon Hamm și al lui Michael Keaton. Dacă aveți copii mai mari ce pot să citească, poate n-ar fi rău să mergeți la varianta cu subtitrare.

Mai multe detalii despre film aici. Sursa foto aici.

minions-348202l

Leave a Reply

