Weekend de teatru cu recomandări


Weekend de și cu teatru, din altă lume parcă, pentru mine și pentru huni. Nu știu dacă ne-am simțit atât de bine pentru că vorbim de teatru, pentru că vorbim de două interpretări reușite sau pentru că, nici unii, nici alții, nu mai fuseserăm la teatru de mult, dar zic să vă recomand ce-am văzut, sigur nu strică, mi-ar plăcea să știu că-n urma mea se bucură și alții.

Sâmbăta a început cu un spectacol de teatru de improvizație pentru copii, reprezentat de cei de la Littleimpro. A fost primul spectacol de improvizație la care au participat hunii și, deși mă așteptam să fie mai degrabă reticenți, le-a plăcut destul de mult încât să mai meargă. S-au prins din prima că e ceva diferit, dar a mai durat puțin până să vrea să se implice în mod activ, ca la final să țipe în gura mare că vor și ei pe scenă. Despre Littleimpro n-am decât cuvinte bune până acum: ne-au amuzat pe toți, mici și mari deopotrivă, i-au ținut pe micuții doritori de scenă în frâu, au interpretat, au ajutat, au cântat, ce să mai, ne-au convins că mai vrem.

IMG_20150516_111801

Am încheiat duminica cu Fazanul, la Nottara, și nu mi-a părut rău, cu atât mai mult cu cât nu m-am interesat deloc de spectacol înainte. Practic, habar n-am avut dacă urma să asist la o comedie sau la o dramă, așadar am fost destul de impresionată de rezultat. Fix de o comedie bună, cu elemente de modernism aveam nevoie. Am ratat și potopul bucureștean cu ocazia asta.🙂

Așadar, mergeți la teatru, oameni buni, mâine-poimâine se închide stagiunea și-o să vă fie tare dor.

Leave a Reply

