O zi, încă una


Azi, ca de obicei, mă trezește valsul ăsta la 06.00 a.m. Ciudat, e joi și mă simt fresh după doar 4 ore de somn, așa că nu mai lenevesc. În jur de 07.15 a.m. trezesc hunii, după doar o țigară și nicio cafea. Se îmbracă Îi îmbrac pe ritm de Sponge Bob și Angry Birds, pe care eu nu-l mai aud și, cumva, în jur de 08.00 a.m. ieșim pe ușă. Azi n-au țipat stereo și-mi încep ziua curajoasă. La 09.00 sunt în IOR și respir puțin. La 10.00 e țigara de la cafea. Bună și ea. Nu știu sigur ce s-a întâmplat în următoarele 4 ore, dar știu sigur că azi mi-am luat prânzul. Altfel, devin irascibilă și azi nu mi-a zis nimeni c-aș fi tolerantă. Doar nesupusă, eh, nuș’ exact despre ce era vorba. Mai trec niște ore, probabil bune, apoi plec. Plec mai devreme, în jur de 17.00 p.m., iau hunii să mergem la un eveniment. Să se vadă cu Finn și Jake, genial!, am fost și azi cea mai bună mamă din lume. Ne aleargă apoi taximetristul până acasă, dar nu contează, suntem fericiți și obosiți. Niște teme în grabă, dar făcute bine, până spre 20.00 p.m. Masa de seară, imediat după. Alerg printre sandwich-uri și farduri. Cică azi se iese în oraș, la Cargo. Unde-or fi pantofii ăia buni?! Desigur, sper să nu adorm în taxi și mă trezesc zgâlțâită într-o pădure. De data asta nu. Sunt la Hard Rock Cafe, cu niște beri în față și-un om senzațional alături. Ce seară! Trece timpul cum știe mai bine. Ajung în miez de noapte într-o casă liniștită. Nici urmă de somn, doar două beri singure pe balcon. Altele. Și câteva episoade din House of Cards, să-l termin o dată! Dar mai întâi să scriu articolul ăsta, că n-o fi foc. Băi, deci e genial Kevin Spacey, ca vinul vechi, nu altceva! Termin articolul și mă culc cu el în gând, cu Kevin. Îmi simt un hun în coaste cu puțin înainte să adorm. Apoi, din nou valsul ăsta. Și azi o întâlnire frumoasă mai pe seară, un weekend nebun după, o lansare de carte mai apoi, o viață. Nu cunosc altfel.

PS: în urmă cu ceva timp am mai scris un articol asemănător, la fel cum sunt sigură că o voi mai face peste niște ani, evoluția e uimitoare, văzui că mă trezesc și mai devreme decât acum niște ani.

shutterstock_203406001

2 thoughts on “O zi, încă una

    • Nu creeed, tocmai mi-ai spus că sunt bătrână, este???! 😀

      La mine nu e asta explicația, pentru că mi-e somn, de regulă, dar îl alung, pentru că doar așa mai pot face lucruri și pentru mine. Plus că, știi vorba aia, o viață ai și pe aia o dormi? 🙂

Leave a Reply

