Noua față a Grădinii Botanice din București


Sau ceea ce sper eu că se va întâmpla după acțiunea celor de la Team Work. Așadar, aflați că două weekend-uri la rând, mai exact pe 28, 29 martie – 4, 5 aprilie 2015, în Grădina Botanică din București, între orele 10.00 și 15.00, aproximativ 400 de voluntari vor purcede la curățenia de primăvară: curățarea și pregătirea spațiului botanic pentru sezonul cald, tăierea lăstărișului, greblarea frunzelor căzute, măturarea aleilor, strânsul gunoaielor șamd.

Cine este Team Work?

Uite că nu știam nici eu, până într-o dimineață senină când am primit un mail prin care mi se cerea ajutorul. O asociație de inimoși tineri, cu proiecte frumoase, așa cum îi șade bine unei asociații. Curățenia de primăvara din Grădina Botanică din București se află deja la a 10-a ediție, cu o umbrelă de 55 de evenimente în perioada 2006 – 2014, cu ajutorul a peste 4.500 de voluntari.

Zic să mergeți să sprijiniți inimoșii, poate chiar ne vedem pe acolo. Mai multe detalii pe pagina de Facebook a Asociației Team Work.

asociatia team work

2 thoughts on “Noua față a Grădinii Botanice din București

  1. Eu m-am inscris de acum vreo doua saptamani🙂 Sper sa avem vreme buna, ca o sa fiu si cu Eliza dupa mine, n-am cu cine s-o las, asa ca o iau pe langa mine, chiar daca nu au voie copiii.

Leave a Reply

