Fericirea are dinți de lapte


„If you want to be happy, be.”

N-am spus eu asta, cum să-mi treacă mie gândul ăsta prin cap??! A zis-o unul care-a mai zis și altele, Lev și Tolstoi parcă îi spune. Mi-am amintit de asta pentru că azi e Ziua Internațională a Fericirii. Un motiv în plus să mă întreb și azi: sunt fericită?

Habar n-am ce e fericirea, nu știu să răspund la această întrebare. Sunt multe lucruri în viața mea pentru care sunt recunoscătoare și sunt multe lucruri în viața mea care mă fac fericită. La fel cum sunt alte multe lucruri pe care nu le am și care m-ar putea face (mai) fericită.

Fericirea se câștigă ușor, așa cred. Poate sta într-un zâmbet anonim, dintr-un colț de suflet, pe care ți-l amintești mulți ani. Fericirea poate sta într-o bomboană ascunsă într-o mână mică. Fericirea vine dimineața pe lac. Fericirea este floarea soarelui și este, cu siguranță, roșie. Fericirea este un dans de noapte pe muzică țigănească veche. Fericirea este un covrig. Fericirea este o mașină de scris, pe coperta unui disc de vinil. Fericirea vine cu timpul. Fericirea este copilărie, a altora. Fericirea are dinți de lapte.

Cred că fericirea mea stă într-un amestec echilibrat din toate astea. Și fără să pot jura că sunt fericită, știu sigur că sunt împlinită și asta nu e puțin lucru.

happiness

Leave a Reply

