Un suflet de oraș


Dragostea nu e niciodată la prima vedere

Când l-am văzut pentru prima oară, habar n-aveam că o să mă îndrăgostesc de el. Și-au trecut aproape 10 revederi până să ajung la concluzia asta. L-am văzut trist și cenușiu, abătut de ploi, părăsit de frig și de friguri, însorit și încălzit, în toate anotimpurile și-n toate formele lui. L-am văzut pe lumină și pe întuneric. L-am văzut de Crăciun și l-am văzut primăvara, când, se știe, cu toții suntem altfel, chiar și el. L-am văzut în construcție și reconstruindu-se. L-am simțit și abia atunci am văzut cât e de viu. Abia târziu am descoperit că-l iubeam deja de ceva vreme.

Sunt multe de spus despre un oraș ca Berlin, dar știați că în Berlin sunt peste 175* de muzee? Am văzut de-a lungul timpului o mică parte dintre ele, dar mi-am propus să le văd pe toate. Cândva. Cea mai recentă călătorie la Berlin mi-a lăsat în suflet un gust plăcut. Cel mai probabil de la beri și de la revederi. Și de la primii copaci înfloriți de primăvară.

Nevertheless, până anul ăsta nu ajunsesem la East Side Gallery. Cred că e amintirea cea mai puternică pe care o am acum legată de Berlin, motiv pentru care există un album de poze pe Facebook, dacă aveți chef. Enjoy!

*Conform Wikipedia DE.

IMG_20150314_113906

Leave a Reply

