Would you hold my hand?


Mi-e dor de asta. Mi-e dor de multe, dar dorul de asta e cel mai arzător, de parcă nu toate dorurile sunt arzătoare. Mi-e dor de soare și de mare. Mi-e dor de pâinea caldă împărțită. Mi-e dor de liniște și mi-e dor de somn. Mi-e dor de mine, așa cum voi fi. Mi-e dor de ceea ce mă așteaptă.

Mi-e dor de huni, tot timpul, chiar și când sunt cu ei mi-e dor tot de ei. Mi-e dor de copilărie, mi-e dor de mama, mi-e dor de-un foc de tabără pe țărm de munte. Mi-e dor să respir, deși îmi pare că abia încep s-o fac. Mi-e dor de dor, pur și simplu.

Dar mai presus de toate, mi-e dor să mă ții de mână, oricine ai fi tu.

Leave a Reply

