Cățelul pește


Sau câte puțin din experiența noastră cu animalele. A mea a început de copil, firește,cu câteva păsări amărâte și mai apoi niște pești. Niște ani buni de pești. Apoi am avut un câine, pe care-l regret și-acum. Experiența hunilor a fost doar cu peștii (nu, n-am renunțat încă) și, parțial, cu doi papagali pe care am decis să-i dau înainte să-i prăjesc, după vreun an de conviețuire. Oricum aș da-o, totuși, rămânem la pești, care mi-s cei mai dragi. Contrar tuturor așteptărilor, peștii sunt niște animale de casă foarte ok. Îi pot responsabiliza pe cei mici, din punct de vedere vizual sunt o frumusețe, băi și unii dintre ei chiar comunică. Pretențioși sunt oleacă, mai ales dacă nu vrei să-ți miroasă a baltă allover. Dar nu sunt atât de pretențioși precum alte animale de casă.

Una peste alta și de fapt de voiam să spun de la început, orice animal de casă de indicat/recomandat atunci când ai copii. Dincolo de responzabilizare, îi face pe copii mai… umani. Și explic: am avut până acum câteva zile un pește, un caras auriu de-o frumusețe aparte, căruia îi spuneam cățelul pește. Pentru că era foarte asemănător unui cățel, de fiecare dată când mă vedea. Și pentru că-mi mânca din mână, nehalitul. En fin, inutil să vă spun că am suferit puțin când a murit, dar tot hunii, (nu, nu-i culmea) au fost acolo cu o vorbă bună. Deși și lor le-a părut rău. Au momente când uită că a murit și-l caută. No bun, așadar îi recomand, deși în cazul hunilor treaba cu responzabilizarea n-a funcționat neapărat, nici când am cumpărat papagalii, nici când am cumpărat pești prima oară. Sunt doar curioși despre modul în care se hrănesc și despre faptul că dorm cu ochii deschiși.

Noul acvariu e gata🙂, ca să știți, și găzduiește vreo 9 pești și 3 melci. Și să mai știți că raiul iubitorilor de acvaristică este la Hornbach, singurul loc din București unde am găsit, printre altele, și melci de acvariu de vânzare.

PS: și am găsit și o nouă întrebuințare pentru Stikeez.

IMG_20150117_155117

4 thoughts on “Cățelul pește

Leave a Reply

