Reîncepe seria evenimentelor Totul despre mame


Ceea ce nu face decât să mă bucure. Mai mult, aș spune că cei de la Totul despre mame încep anul în forță, căci prima întâlnire îl are ca protagonist pe unul dintre cei mai buni psihoterapeuți pe care-i cunosc, my favorite of all times, să zic așa: György Gáspár.

Pentru cine nu știe, Gáspár este președintele Asociației Multiculturale pentru Psihologie și Psihopedagogie și ne va vorbi, în cadrul acestui eveniment despre Mindfulness. (Poate veți fi auzit despre conceptul de mindsight, destul de legat de mindfulness, chit că doar prin blogurile de nișă). Despre tehnici de mindfulness mai exact, care o să ne permită „să ne putem <vedea> copiii cu adevărat și să acționăm cu intenții conștiente.”

Pe Gáspár l-am mai văzut vorbind în câteva rânduri și vă pot spune că este nu doar un profesionist, dar și un speaker cel puțin agreabil. Mai mult, subiectul abordat este unul cât se poate de profund, așadar cred că sala va fi plină. Intrarea este gratuită, în limita locurilor disponibile. Pentru înscriere, este necesar să trimiți un mail la contact@totuldespremame.ro.

Mai multe detalii pe pagina de Facebook a evenimentului.

serile totul despre mame

2 thoughts on “Reîncepe seria evenimentelor Totul despre mame

  1. Si eu m-am bucurat mult sa vad primul invitat de anul acesta. In 2014 am fost la majoritatea evenimentelor Totul despre mame si de fiecare data am plecat cu o lectie invatata.
    Sunt sigura ca asa va fi si de data asta.

Leave a comment