Când la trap, când la galop


Cam așa a fost anul trecut pentru mine. Nicio clipă de repaos și nu știu zău dacă-mi pare rău. Doar uneori îmi pare c-am obosit, dar sunt sigură ca simt asta doar pentru că așa a fost. N-aș schimba foarte multe la anul care a trecut, poate doar un lucru, esențial, care la rându-i ar schimba mai multe, dar ce să faci, încă n-am descoperit cum să dau timpul înapoi deci îl las așa, poate chiar nimic nu e întâmplător.

Dacă anul trecut mi-am dorit curaj, ei bine l-am primit. Zic să merg pe același principiu și să mai cer astfel de lucruri, poate vin și anul ăsta. O să cer tot curaj, mai mult chiar, în acest caz mult nu strică. În plus, adaug pe listă niște curățenie. Sau mai bine zis, puterea de a face curățenie acolo unde este nevoie (tot un soi de curaj este și asta). Dacă le am pe astea, 2015 va fi de 10 ori mai bun decât 2014, care a fost, probabil, unul dintre cei mai buni din viața mea.

Let’s hope for the best.

Foto de aici.

tumblr_mv084f5xrt1roqpudo1_500

Leave a Reply

