New York-ul din inima Bucureștiului


Ana Baking -26

V-am mai spus că mi-ar fi plăcut să locuiesc la New York, nu? De fapt, într-o altă viață, sigur am făcut asta :). Dar în viața de acum n-am ajuns nici măcar în vizită, în schimb iată, cumva s-a întâmplat că a venit New York-ul la mine. S-a întâmplat luni, la Ana Baking Co., o cafenea-concept pe stil 100% newyorkez.

Este unul dintre puținele locuri de gen unde m-am simțit bine. Cozy. Cam ca acasă. Sigur atmosfera newyorkeză e de vină :). Sau poate oamenii pe care i-am întâlnit luni acolo. Sau poate produsele. Sau poate design-ul. Sau poate Chef Ashlie Dias. Sau poate toate la un loc.

Ana Baking Co. (parte a grupului ANA PAN) se află pe Dorobanți (cum altfel?) la nr. 134, și cred că puteți găsi acolo câte ceva pentru toate gusturile: sandwich-uri și supe calde, omlete pufoase, salate lejere și croissante crocante, produse de brutărie artizanală, deserturi, cafea preparată în stil italian, ce să mai, sigur aveți de unde alege calitatea și prospețimea.

Ah, un lucru interesant este conceptul de „Înghețată caldă de iarnă”, pe care eu nu l-am mai întâlnit în altă parte. Sigur că nu-i caldă, dar e delicioasă (desigur, prefer combinația de caramel sărat) și are o textură ușor cremoasă, care o face să fie mai ușor de acceptat pe vreme rece.

„Să câștigăm timp pentru clienții noștri”

Asta-și propun cei de la Ana Baking Co. Sper să le iasă, mie mi-au câștigat încrederea atât din punct de vedere produse, cât și în privința locației: cozy și caldă, parcă și văd acolo organizandu-se ceva ateliere pentru copii, un soi de evenimente private de weekend în care să poată fi implicați cei mici, ăsta a fost primul gând după ce i-am trecut pragul. În concluzie, le doresc succes, iar vouă să treceți pe acolo. Eu cu siguranță îi duc pe huni la o înghețată caldă de iarnă :).

Ana Baking -35Ana Baking -60Ana Baking -137

Leave a Reply

