CalenDAR de Advent 2014


Doar nu credeați că l-am ratat anul ăsta, nu? 🙂 Numărul 4 e gata de la 30 noiembrie, am pus niște poze pe Facebook, dar zic să rămână și aici, mai ales că văd că vă prinde bine.

În 2014 acest moment ne-a prins total nepregătiți. Pentru că n-am găsit mai multă vreme să mă mobilizez. Printre multe am reușit însă, nu le puteam fura hunilor această bucurie pe care tot eu am inițiat-o. Dar fiind în lipsă acută de timp și-n lipsă de ajutoare oarecum, am ales ceva mai simplu: am făcut 24 de coifuri colorate, pe care hunii le-au ornat după bunul plac, cu abțibilduri de diverse culori și forme (pentru care au utilizat mult iubitele și nelipsitele perforatoare cu forme). În continuare îmi doresc nespus pentru cândva, să fac un calendar din lemn, mare cât o zi de post (a se citi cât o ușă), pe care să-l pictăm și pe care să-l păstrăm de la an la an. Da, poate la anul…

Povestea calendarelor din anii trecuti: 2011, 2012 și 2013. Povestea inițială a Calendarului de Advent aici.

IMG_20141130_212821~2

One thought on “CalenDAR de Advent 2014

Leave a Reply

