N-am nevoie de comunicatul tău de presă!


Se întâmplă să scriu rar spre deloc despre un eveniment/proiect/campanie, dacă n-am participat activ sau dacă n-am fost implicată concret în acestea, într-un fel sau altul. Mi se pare un lucru de bun simț, în primul rând pentru mine și pentru cititorii mei (da, cei 3 fideli), să vorbesc și să scriu în cunoștință de cauză despre orice aș scrie.

Așadar dragilor, n-am nevoie de comunicatele voastre de presă, dacă n-am fost la eveniment. Nu vă mai deranjați, nu le voi băga în seamă. Cu atât mai mult n-am nevoie de ele dacă am fost la eveniment. Căci dacă am fost, se presupune că știu ce s-a întâmplat acolo și că plec de acolo cu ceva. Altceva decât un pix și un memory stick. Nu deschid niciodată comunicatele de presă post-eveniment, sunt absolut inutile, pe mine nu mă interesează părerea clientului pe care-l reprezinți, ci mă interesează ce s-a întâmplat la eveniment, la care dacă am ales să merg, well… știu și cine a vorbit, și ce a spus, fac și poze, iau și notițe, deh, așa am învățat la școală, old habits die hard. Știu că ți se cere să trimiți comunicatul. Sper totuși că nu ți se cere și să sari de la balconul etajului 13, altfel e oablă treaba.

My two cents.

Sursa foto.

interzis

Leave a Reply

