O minune


Nu una, ci mai multe minuni mi s-au întâmplat aseară. Și aleg să scriu repede-repede cel puțin despre una dintre ele, acum cât mai am entuziasm și energie în suflet. Aseara am cunoscut-o pe Lola, o minune de cățel. Aseară am cunoscut-o pe Veronica, o minune de suflet. Aseara am aflat despre existența lui www.minuni.ro, o minune de proiect. Știu că asta nu e deloc întâmplător. Site-ul este încă un lucru, dar tot ce trebuie să știți în acest moment este că Minuni înseamnă un loc virtual care va funcționa ca o oglindă a multor minuni care se vor întâmpla în offline. Ce să spun, de abia aștept să văd minunile la treabă și să mă alătur lor într-un fel sau altul, presimt că nu voi putea să stau deoparte.

De fapt, nimic nu e întâmplător din tot ce ni se întâmplă. Mai ales minunile.

Mulțumesc, Veronica.

IMG_20141125_192539

 

2 thoughts on “O minune

Leave a Reply

