Dumnezeul dulciurilor


Am aflat săptămâna trecută că există așa ceva. Ba chiar știu câteva persoane care pot să confirme. Dumnezeul dulciurilor se numește Le Gateau și este clar Dumnezeul dulciurilor pentru că m-au făcut să fiu fan, eu care nu mănânc dulciuri de fel.

Încerc să-mi amintesc exact ce-am testat:

  • Macarons: cu caramel sărat, cu ciocolată neagră, cu fistic, cu lămâie și cu zmeură
  • Tartă cu lămâie, tartă snickers (o bunăciune!), tartă cu vanilie și cu vreo două alte tipuri de ciocolată (așa bine mă pricep că nu mi-am dat seama care-i care)

Cum spuneam, nu sunt fan dulciuri, dar astea sunt senzaționale. Mă bucur că am avut prilejul să le testez produsele, acum știu ce aleg pentru serbarea de Crăciun a hunilor :).

Despre Legateu

Îi găsiți pe Facebook sau direct pe site, de unde puteți comanda. Vedeți că au și o promoție până pe 30 noiembrie, cu o comandă minima de 50 lei :). Altfel, ar mai fi bine de știut că pentru produsele lor folosesc ingrediente din clasa premium: ciocolată belgiană, smântână naturală și unt 82% certificat A.O.C. (Appellation d’Origine Contrôlée), cele din urmă fiind importate din Franța. Mai mult decât atât, poate vreți să știți că oamenii „Le Gateu” sunt școliți în Franța la cea mai prestigioasă școală de cofetărie și patiserie de pe acolo, deținută de renumitul Alain Ducasse.

Vi-i recomand cu drag!

IMG_20141119_155847

Leave a Reply

