Când m-am făcut mare


Când m-am făcut mare am crezut că pot da lecții. I-am privit pe mulți de sus și-am știut eu și întotdeauna mai bine.

Când m-am făcut mare am mers înainte fără să mă uit vreodată înapoi. Chiar dacă poate are și trecutul rostul lui.

Când m-am făcut mare am râs. Am râs de ceilalți fără să ascult de nimeni.

Când m-am făcut mare, i-am făcut pe ceilalți mici.

Când m-am făcut mare am și lăsat garda jos, credeam că nu mai aveam nevoie de ea.

Când m-am făcut mare, am uitat tot ce cu obidă am ținut minte până atunci.

Când m-am făcut mare, mi-am permis lucruri.

Când m-am făcut mare, am crezut că-s puternică.

Și chiar atunci când m-am făcut mare, m-am înșelat. Sunt cumplit, cumplic de mică.

2 thoughts on “Când m-am făcut mare

Leave a Reply

