Buhuhu!


Pentru că timpul nu mai are răbdare, anul ăsta dovleacul de Halloween și alte lucruri de sezon au întârziat să apară la timp și pe blog. Long story short: am măcelărit un dovleac, am decorat niște geamuri cu abțibilduri de sezon (n-am poze aici), am împrăștiat prin casă niște figurine de sezon din fetru (jur, data viitoare mă organizez mai bine și le fac eu, hint pentru doritori: să fie fetru de 5 mm grosime, altfel nu ies), și-am construit niște căsute chiar drăguțe, din care mai avem să construim până la Halloween-ul următor, probabil. Astea plus costume, măști și niște ochelari, și-o pălărie pentru mama hunilor, vrăjitoarea.

Toate materialele de mai sus le-am luat de la vecinul de peste drum, Lidl, unde am găsit oferte foarte bune și de această dată. Once again am ales înțelept, ce să mai.

Mai multe poze căutați pe aici.

IMG_20141102_170459

2 thoughts on “Buhuhu!

  1. Ce faine sunt casutele alea! Imi plac tare mult! De Halloween n-am ajuns la Lidl dar sper sa ajung acum, in perioada premergatoare sarbatorilor de iarna. Au niste condimente pe care le-as vrea, printre care si stelute de anason 🙂 plus niste aluaturi faine. Tre sa le scriu celor de la Lidl sa faca unul si mai aproape de casa mea, ca sa nu fac eforturi supranaturale sa ajung : )))

Leave a Reply

