Cum am de gând să-mi controlez copiii


Sau din nou, news flash!, internetul nu e sigur, cum vă mai spuneam. Astăzi însă, despre ce puteți face voi, ca părinți, în privința asta. Pentru că nu, a le interzice copiilor accesul la internet, nu este neapărat o soluție. Oricât de mult ați încerca să faceți asta acasă, există întotdeauna și alte locuri de unde cu siguranță copiii voștri pot obține ceea ce-și doresc, direct de pe internet.

În ciuda faptului că nu-mi place cuvântul control, e necesar. Mă gândesc serios la asta pentru hunii vizigoți, chiar fără știrea lor dacă trebuie, și voi apela la un program de control parental curând. Pe scurt,  programele de control parental sunt programe complexe pentru controlul accesului copiilor la calculator sau cu funcții de filtrare și control al navigării pe internet: blocare acces site-uri pe baza unei liste predefinite, limitarea timpului petrecut pe calculator și/sau internet, limitarea tipului de programe (descărcare, instalare și/sau accesare). Adică plodul tău nu va mai face nimic pe calculator și/sau internet fără știrea și permisiunea ta. Visul oricărei mame, nu? 🙂 Mai mult, în funcție de programul ales, poți avea o listă cu site-urile pe care le-a accesat copilul sau poți primi notificări pe e-mail de fiecare dată când cel mic o comite. Notificări absolut bine venite, zic. Să mă calmez până ajung acasa. 🙂

Nu în ultimul rând, v-aș recomanda acest produs de la Bitdefender. Chiar dacă nu l-am testat, promit să revin și mai concret după, sună cam cel mai bine de pe piață (sigur, sunt subiectivă, vorbim de Bitdefender, n-am cum să fiu altfel). Și dacă tot nu v-am convins ce înseamnă toată treaba asta, tot cei de la Bitdefender o explică foarte bine într-un articol amplu despre online parental control.

Sursa foto aici.

bitdefender-ts-2015-ro

One thought on “Cum am de gând să-mi controlez copiii

Leave a Reply

