O scrisoare pierdută?


You’d better not loose this one, Santa. Pentru că e prima pe care ți-o scriu. Prima de care-mi aduc aminte, desigur, și care-mi poate reda o liniște temporară, mult și îndelung așteptată. Moșule ce tânăr ești, au decedat ambele tablete ale hunilor. Moșule, sper că le ai cu rețelele sociale (pun și pe Facebook și pe Twitter, stai liniștit, decât atât, să nu te obosești prea tare) pentru că, nu-i așa, online-ul e viitorul. Și nu doar că de aici afli ce mai trebuie să pui în sac, dar și de unde să ți-l umpli. Mai o promoție, mai o ofertă, mai un cod de reducere și te-ai scos.

Așadar, revenind, am huni cuminți, tu îi știi doar. Așa cuminți că au rămas fără tablete. Știi că asta nu poate rămâne așa, o dată intrat în horă trebuie să joci. Dacă anul trecut chiar tu ai decis să le iei tablete, acum că s-au stricat te rog să nu lași lucrurile așa. Nu doar că-mi doresc laptopul înapoi foarte tare înainte de ora 22.00, nu. Dar să aibă și ei lucrușorul lor bine făcut, știi ce zic? Zic bine făcut, pentru că cele de anul trecut au fost bune, nu zic, dar se poate întotdeauna și mai și. Ia aruncă matale un ochi aici sau aici, vezi, sunt de treaba, îți spun direct unde să te duci și ce să cauți și-ți mai dau și alternative. Nu se poate să mă refuzi. Ce? Scrisoarea? Vine și scrisoarea, dacă asta nu e de ajuns, facem să fie bine, promit, numai gândește-te bine ce alegi, că eu data viitoare nu te mai rog frumos și apelez direct la Iepurașul de Paște.

Ah, și dacă totuși cele două de mai sus nu-ți sunt pe plac, mai scot din tolbă încă o variantă. De fapt mai multe, toate de la Utok. Sunt undeva la mijloc față de ce am avut și ce ne-am dori. Mai mult, par apetisante rău, dar încă nu-s foarte convinsă de asta. En fin, asta deja nu mai e treaba mea, te rog să iei imediat legătura și cu ei, pe urmă se face coadă și n-aș vrea asta pentru tine, Moșule.

Cine-l ajută pe Moș Crăciun să ia cea mai bună decizie?

PS: Bine, fie, recunosc, cel mai mult pe asta o vor hunii. 🙂

Leave a Reply

