Prostule, te-am iubit doar pe tine


Te-am iubit, ai înțeles? Adică nu te mai iubesc și tu nici măcar nu știi asta. Nici eu nu știu când s-a întâmplat, dar vezi, acum e certitudine.  Am strigat „lupul” de atâtea ori că nici eu n-am crezut să mai vină.

Te-am iubit, prostule. Te-am iubit și când nu mă iubeai, și când îmi dădeai totul, și când te-ai oprit și doar eu am dat.

Te-am iubit și când ei erau mai mulți decât tine. Și poate mai buni.

Te-am iubit ca pe-un zeu păgân, cu toată forța și apoi cu toată răbdarea. Te-am iubit până n-am mai putut să te iubesc.

Mi-am reproșat un timp totul. Și că te iubesc, și că nu te mai iubesc. Am luptat singură cu demonii pe care n-ai vrut să îi vezi, deși dormeai cu ei noapte de noapte. Am crezut că pot. Masca s-a spart, nu mai pot.

Când o să (re)înveți a oferi, cere. Și, poate, ți se va da.

Te-am iubit, prostule. Doar pe tine.

shutterstock_12893383

Acest text este un pamflet și va trebui luat ca atare. 🙂

Leave a Reply

