Before and after having kids


image moms

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sigur știți poza de mai sus. Această variantă și multe asemenea circulă din plin pe Facebook și-s, se pare, foarte apreciate. Atâtea degete își arată aprobarea, încât îmi vine să vărs. Cu atât mai tare îmi vine să vărs, cu cât multe din degetele care apasă „Like” cu dărnicie, n-au trecut decât cu tramvaiul pe lângă un copil și habar n-au cum este să-l crești.

La subiect însă, un copil aduce cu sine o schimbare. Știu că ați auzit asta de-un milion de ori, dar tot nu e încă de ajuns. Schimbare pentru toți ce gravitează în jurul copilului, din foarte multe puncte de vedere. Spun sincer că poate singura dată când un om se poate schimba cu adevărat este după ce un copil îi umple viața. Schimbare majoră însă care NU are sub nicio formă ca rezultat ceea ce vedeți mai sus! Femei Fetițe din toată lumea, treziți-vă: un copil e o bucurie, nu e un capăt de țară! Un copil e un dar, nu e un chin, și-i strict treaba voastră de muieri încă necoapte dacă nu știți să-l luați ca atare! Da, sunt sacrificii la mijloc. De toate felurile. Dacă realizezi responsabilitatea care vine la pachet cu copilul, desigur. Sau dragostea. Dar asta nu înseamnă că viața voastră s-a terminat, că veți arăta vreo secundă ca o relicvă, că toți prietenii v-au părăsit într-o clipită, că sigur nu mai știți cum se face ce se face la job (considering you have one), că totul se învârte în jurul plodului încă mic și nimic altceva nu mai contează, de când a intrat el cu bocancii în viețile voastre perfecte. Și mai amintiți-vă ceva, cu fiecare rid nou apărut, cu fiecare fir de păr alb, cu fiecare kilogram în plus sau în minus: nu este el, copilul, cel care a cerut să intre cu bocancii în viețile voastre perfecte.

Ah, și să n-aud că n-aveți timp. Da, ăla micu’ are nevoie de atenție și grijă 24/24, 7/7, 365/366, dar nu întotdeauna trebuie să fii tu acolo. E vorba doar de un pic de organizare. Știu, văd zilnic atâtea exemple frumoase în jurul meu care contrazic toate căcaturile ca poza de mai sus, încât îmi vine să strig asta în gura mare. So go ahead, have kids, have fun, live life to the fullest cu ceva mai multă autenticitate. Chiar dacă asta înseamnă să vă dezactivați contul de facebook. 😀

Numai lucruri de bun simț, nimic altceva.

Sursa foto: FB Count the kicks

4 thoughts on “Before and after having kids

  1. O exagerare ingrozitoare.
    Am mai vazut si eu poze asemantoare, dar erau dragute si amuzante si in orice caz, nu atat de lipsite de adevar.
    Sa le luam pe rand. Vorbesc din experienta de mama aproape singura, care nu are nici bona, nici bunici 24/7. Mentionez ca nu ma refer la perioada ce vine imediat dupa nastere pt ca aia e alta mancare de peste.
    Pensatul, vopsitul si tunsul nu sunt lucruri pe care trebuie sa le faci zilnic. Cel putin tunsul poate sa se intample si de 3 ori pe an.
    Machiajul dureaza 5 minute maxim. Nu trebuie sa arati ca scoasa din cutie la orice ora. Nu inteleg care e problema de fapt.
    Daca te organizezi poti dormi ca un om normal.
    Dusul poate sa dureze si 10 min cu tot cu imbracat si dezbracat in cazuri de maxima urgenta.
    Partea cu hainee nici nu o inteleg, cine dracu sta cu hainele patate? Adica nu te poti schimba sau ce? Cu pantalonii aceeasi poveste.
    E adevarat ca imi prind parul in coada mai mereu pt ca este mai comod, dar nu vad nici aici care e problema si ce e rau in asta.
    Cat despre geanta, eu nu am modificat nimic la mine, in schimb am adaugat o geanta in plus, pentru copil. Deci nu, nu am printre rujuri si portofel tone de scutece.
    Marea mea problema e aspectul fizic. Eu am luat 20 kg si azi, la mai putin de un an dupa nastere, ma imbrac cu pantalonii pe care ii purtam inainte de sarcina. Si nu, sanii nu s-au lasat din cauza alaptatului. Sunt fix ca inainte.
    Cred ca multe femei se complac in situatia asta, de a arata “ca o femeie care a nascut” si se ascund dupa deget. Ba unele chiar sunt mandre. Nu voi intelege niciodata de ce aceasta lipsa de interes fata de aspectul fizic. Eu nu ma simteam deloc bine in pielea mea stiind ca am 10 kg in plus.
    In fine. Apoi sunt triste ca s-au dus barbatii dupa “una mai tanara”…
    Chiar as fi interesata de o parere diferita, poate totusi e ceba ce imi scapa si sunt eu obtuza.

  2. Aveti dreptate in tot ce spuneti, dar frate….da-o n-morti masi de engleza ca suntem romani si traim in Romania(inca). Din ce in ce mai des aud pe strada,in baruri,parcuri…..tot felul de cuvinte imprumutate din mediul virtual de parca engleza ar fi limba noastra materna si rasul asta de romana ar fi o capusa ce ne paraziteaza! DA-L IN MASA( sa nu fiu mai dura) de ,,have fun, be happy,lol,fuck,wtf si ce dracu o mai fi ! Cat despre aparitia unui copil si de rolul de a fi mama e ceva complex pentru un om cu ,,lipsuri,,! Intr-o situatie ca cea din poza se complac tot cele care si inainte de a avea un copil erau aproape asa…..un femeie care se respecta de cand s-a nascut si care isi da atentie si doreste sa se simta bine in pielea ei si sa fie placuta de alti….nici macar 11 copii nu o doboara! Pe cand pe una care si inainte de sarcina avea colacei,manca o shaorma si bea 2l de cola…un copil o impulsioneaza sa …manance 2 shaorma si 3 litri de cola sa bea,ca acum e femeie care a nascut,trebuie sa manance bine sa aiba lapte, si sa bea multe lichide sa le inlocuieasca pe cele pierduta. Asadar dragi femei, daca tu esti FEMEIE in adevaratul sens al cuvantului un copil nu te poate schimba,nici macar mai multi, in schimb daca esti 1/2 FEMEIE…..un copil te poate transforma intr-o ,,saltea relaxa,, mult prea moale de dormit pe ea,urat mirositoare !

    • Da, de acord, dă-o în morții mă-sii de engleza, dar măcar româna s-o știm corect, right??! mi-a făcut plăcere, mai treci pe aici, dar dacă n-o să scrii corect în ROMÂNĂ, dă-mi voie, pe tarlaua mea măcar, să scriu corect și-n engleză. următorul comment cu înjurături nu va fi moderat.

Leave a Reply

