Probabil ultimul weekend


Ultimul cu soare călduț și ultimul numai bun pentru o ieșire la baltă, la această baltă mai exact. E un mister pentru mine cum mă reîntorc în locurile alea, fără să-mi placă deloc activitatea principală, pescuitul. Se spune despre mine că am foarte multă răbdare, vă spun drept însă că nu am chiar atât de multă răbdare încât să pescuiesc. En fin, aer curat și huni fericiți, la asta se rezumă cam tot.

Reiau recomandarea, pentru aceia dintre voi care n-ați observat-o pe prima: Cândeasca Lakes, mai citiți voi pe Facebook. Baltă cu pește, gazde de treabă, locație destul de aproape de București (zona Brănești/județul Călărași, cam 20 de kilometri de la Cora Pantelimon), cazare pentru doritori la căsuțe. Vă las și-un număr de telefon în cazul în care v-am făcut curioși: +40 760 664 400 și câteva poze aici.

IMG_20141019_101623

Leave a Reply

