Carte călătoare 2


Pentru că, nu-i așa, după Carte Călătoare 1, nu poate urma decât varianta a doua. Sau, din ciclul senină și uneori ușor cretină, postul ăsta este despre cum mi-am cumpărat eu această carte de două ori. Pentru că mi-am dorit-o foarte tare, atât de tare încât după ce am cumpărat-o o data, am uitat complet de ea și-am făcut-o din nou. Long story short: am auzit că e bună cartea, că doar de asta am luat-o de două ori de fapt🙂, n-am citit-o încă și dau cu drag un exemplar oricui și-l dorește suficient de tare încât să-mi spună și de ce.🙂

O salut pe această cale pe Alexandra, am preluat microbul ăsta cu datul cărților de la ea. Sper să mă țină.

PS: transportul este gratuit oriunde în țară.

Adevarul-despre-cazul-Harry-Quebert

Leave a Reply

